Skip to main content

Hallo, als ik naar mijnmodem.kpn of 192.168.2.254 ga dan zie ik dit :

Ik weet dat ik via geavanceerd gewoon door kan gaan maar voorheen had ik deze melding nooit en nu wel 🤷🏽‍♂️

Hallo, de interface van de Box 12 is nu helemaal niet benaderbaar, dit is de foutmelding :

 

 

 

*admin: samengevoegd met je bestaande topic


Hallo @Zeelandenaar ik krijg onderstaande melding regelmatig te zien deze week als ik in wil loggen:

 


Hallo @JanD 

Maar dat van communicatie error met de gateway krijg je niet te zien dus je kan wel inloggen?


Hallo @JanD 

Maar dat van communicatie error met de gateway krijg je niet te zien dus je kan wel inloggen?

Hallo @Zeelandenaar , nee, ik kan dus niet inloggen, krijg steeds die genoemde melding via mijn Chromebook PC, als ik via de mobiel of tablet probeer in te loggen lukt het wel.


Het is niet zo belangrijk maar goed, ik hoop dat ik hiermee dit probleem bij de modjes kan aankaarten 👍


Ik geef jullie feedback door @Zeelandenaar en @JanD. Een andere browser zou ook kunnen helpen hierbij.


Hallo @Thomas 

Een andere browser helpt inderdaad maar ik heb altijd vanaf mijn standaard   browser kunnen inloggen en dat heb ik liever, nog steeds dezelfde melding als in openingspost..


oh absoluut, ik bedoelde t ook meer als tijdelijke workaround😊.

Ik heb nog wel een paar vragen.

  • Kun je het ook nog eens proberen na het verwijderen van je cookies? Of met een privévenster?
  • Werkt het wel via chrome op een ander apparaat?
  • Kun je het ook je box12 een factory reset te geven?

@Zeelandenaar ik zie net dat je al een topic had dus heb ze nog even samengevoegd. 


@Thomas 

Wij zitten hier met 6 personen thuis te internetten dus een fabrieksreset gaat even niet. Chrome op een andere apparaat doet het wel en de andere tips zal ik nog even proberen.


@Thomas 

Cache legen was voldoende om weer in te kunnen loggen met mijn standaard browser, certificaat issue blijft op alle browsers en apparaten.