Skip to main content
Beantwoord

KPN Box 12 verlopen certificaat

• March 30, 2022
  • 36 reacties
  • 816 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

36 reacties

Zeelandenaar
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 8, 2022

Hallo, de interface van de Box 12 is nu helemaal niet benaderbaar, dit is de foutmelding :

*admin: samengevoegd met je bestaande topic

• April 8, 2022

Hallo @Zeelandenaar ik krijg onderstaande melding regelmatig te zien deze week als ik in wil loggen:

Zeelandenaar
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 8, 2022

Hallo @JanD 

Maar dat van communicatie error met de gateway krijg je niet te zien dus je kan wel inloggen?

• April 8, 2022

Hallo @JanD 

Maar dat van communicatie error met de gateway krijg je niet te zien dus je kan wel inloggen?

Hallo @Zeelandenaar , nee, ik kan dus niet inloggen, krijg steeds die genoemde melding via mijn Chromebook PC, als ik via de mobiel of tablet probeer in te loggen lukt het wel.

Zeelandenaar
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 8, 2022

Het is niet zo belangrijk maar goed, ik hoop dat ik hiermee dit probleem bij de modjes kan aankaarten 👍

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik geef jullie feedback door @Zeelandenaar en @JanD. Een andere browser zou ook kunnen helpen hierbij.

Zeelandenaar
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 12, 2022

Hallo @Thomas 

Een andere browser helpt inderdaad maar ik heb altijd vanaf mijn standaard   browser kunnen inloggen en dat heb ik liever, nog steeds dezelfde melding als in openingspost..

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

oh absoluut, ik bedoelde t ook meer als tijdelijke workaround😊.

Ik heb nog wel een paar vragen.

• Kun je het ook nog eens proberen na het verwijderen van je cookies? Of met een privévenster?
  • Werkt het wel via chrome op een ander apparaat?
  • Kun je het ook je box12 een factory reset te geven?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Zeelandenaar ik zie net dat je al een topic had dus heb ze nog even samengevoegd. 

Zeelandenaar
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 12, 2022

@Thomas 

Wij zitten hier met 6 personen thuis te internetten dus een fabrieksreset gaat even niet. Chrome op een andere apparaat doet het wel en de andere tips zal ik nog even proberen.

Zeelandenaar
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 12, 2022

@Thomas 

Cache legen was voldoende om weer in te kunnen loggen met mijn standaard browser, certificaat issue blijft op alle browsers en apparaten.