Ik werk sinds de pandemie thuis met een netwerk van KPN.
Op een gegeven moment is mijn connectie die loopt via een VPN naar mijn Werkomgeving enorm slecht geworden via WIFI, bekabbeld heb ik nergens last van, ook via een draadloze hotspot via een telefoon heb ik nergens last van. Op andere devices in mijn woning heb ik nul problemen met het netwerk.
Zou iemand mij kunnen ondersteunen
Beste antwoord door Alexandra van KPN
@BasWillemsen Fijn dat er al hulp toegesneld is in jouw topic! Ook nog even de bevestiging hier in je eigen topic; ik heb de rollback naar de vorige softwareversie (312) van de Box 12 voor je aangevraagd. Deze wordt binnen enkele dagen (waarschijnlijk morgen al) voor je teruggezet. Zoals Bruistablet al vertelde zijn we ook druk bezig met een nieuwe softwareversie, je kunt het Box 12 update topic daarvoor blijven volgen. En we lezen natuurlijk graag hoe het straks na de rollback met je verbinding gaat.
@BasWillemsen Hmm, ik vraag me hierdoor toch af of het met de update te maken heeft. Je kunt de ontwikkelingen rondom de updates in het Box 12 update topic volgen. Er zijn na deze meest recente versie nog geen nieuwe updates beschikbaar.
Alexandra schreef:
@BasWillemsen Dankjewel voor de extra uitleg. Fijn dat @wjb intussen met je mee gedacht heeft, 't zit hem dus echt in de wifi verbinding. We nemen alle feedback mee en doen ons best om dit zo snel mogelijk in de volgende update(s) op te lossen.
Je kunt intussen jouw KPN Box 12 resetten. Daarmee ga je naar de nieuwste firmware met versienummer 516 op het eind: We hebben nu een nieuwe versie van de software gemaakt, dit is versie SGEJ10000516. Deze versie brengt een grote verbetering in de verbrekingen. Daarnaast brengt het de nieuwe functie Extra Wifi (meer daarover hieronder). Deze versie hebben we eerder deze maand bij een testgroep uitgerold.
Hoe gaat het met de wifi verbinding afgezien van je VPN? Ik kan het niet goed terugvinden, heb je onze Wifi Manager al eens gevolgd? Deze servicetool controleert je verbinding en helpt om wifi optimaal in te stellen. Ik ben benieuwd wat daar uit komt, en of het verschil maakt.
de rest van eventuele WiFi verbindingen zijn in perfecte staat. Meerdere verschillende apparaten doen het op WiFi perfect.
Weet je dat echt zeker? Vaak merk je helemaal niets van korte onderbrekingen behalve als er een VPN verbinding actief is. Die wordt namelijk onderbroken en niet meer opnieuw opgebouwd terwijl de wifi binnen no time weer actief kan zijn.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.