Skip to main content

Ik probeer al bijna 2 weken contact te zoeken met KPN via de Chat maar deze wordt meteen afgesloten zodra er zogenaamd een medewerker wordt gezocht.

Hallo @Lilian Verstegen ,

De chat is er 1 juli 2022 buiten werking gesteld. 

Je kunt KPN wel bereiken via 0800-0402, Facebook, Twitter of dit forum.  

 


Dus als je geen Facebook of Twitter hebt dan wordt je niet geholpen? Dat vind ik een kwalijke zaak :-(

Ik heb namelijk ook een vraag over een incasso die verkeerd is, maar dan storneer ik het bedrag wel als ik geen normaal contact kan krijgen met KPN. Ik heb ook geen zin om op een forum mijn prive gegevens te delen. 0800-0402 heb ik ook al gebeld en dan kom ik in de wacht.


Hallo @MDorp 

Ik heb namelijk ook een vraag over een incasso die verkeerd is,

Dan moet je toch echt even bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling Collections.

Storneren is een slechte zaak, niet doen, daarmee maak je het van kwaad tot erger, met alle ergernissen en onnodige kosten voor jou.

 


Hallo Jan, het is al opgelost. Het blijkt een algemene fout te zijn en ik hoor nét v/e collega dat er een stukje over geschreven is op het intranet. (Ja, ik werk bij KPN. Daarom verbaasd het mij dat de chat is afgeschaft)

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


Hallo @MDorp nu ik lees dat je een medewerk(st)er van KPN bent, verbaast mijn vraag van jou op dit forum des te meer. KPN-medewerkers hebben in de regel interne kanalen om e.e.a. op te lossen.

Desondanks, bedankt voor de update en goed om te lezen dat het opgelost is.

Â