Goedendag,
Ik was bezig met mijn wifi-netwerk, om deze te optimaliseren. Toen kwam ik Superwifi tegen, gratis voor nieuwe leden.
Echter kost dit voor bestaande leden €149,-
Het product zag er in mijn ogen goed uit, en heb er wel interesse in.
Alleen nu zit ik met het volgende:
Momenteel heb ik KPN Compleet
- 2 mobiele telefoons
- 2x interactieve TV
- KPN Internet 100mb/s
voor een maandelijks bedrag van €62,50 voor Internet + Televisie, 100mb/s snelheid
en dan zou ik €149,- moeten betalen om Super wifi te kunnen bestellen, als jarenlange trouwe klant bij KPN.
Als ik mijn huidige abonnement opzeg, en vervolgens het volgende pakket aanvraag:
KPN Hussel:
- 2x interactieve TV
- Internet, 200mb/s
- €5,- korting op entertainment, zoals spotify, videoland enz.
- 2x Super wifi cadeau t.w.v. €199,-
Dit voor een maandelijks bedrag van €65,-
Ben ik onder aan de streep veel beter af met KPN Hussel, ik begrijp dat we nu een tijdje verder zijn en er nu andere pakketten/opties gelden.
Maar in mijn ogen wordt de trouwe gebruiker te kort gedaan, ten opzichte van nieuwe klanten die direct in aanmerking komen voor de gratis Superwifi, dit is in mijn ogen de omgekeerde wereld. De trouwe klanten, die jaren klant zijn bij KPN, zouden deze upgrade in mijn ogen eerst moeten krijgen ten opzichte van een nieuwe klant.
Wat is voor mij de beste optie in dit verhaal? Kan KPN hier nog iets in betekenen voor mij?
Ben trouwens dik tevreden over de geleverde diensten vanuit KPN, en denk er dan ook zeker niet over om over te stappen naar een andere provider.
Met vriendelijke groet,
- Oortwijn.