Skip to main content

Goedendag,

 

Ik was bezig met mijn wifi-netwerk, om deze te optimaliseren. Toen kwam ik Superwifi tegen, gratis voor nieuwe leden.

 

Echter kost dit voor bestaande leden €149,- 

 

Het product zag er in mijn ogen goed uit, en heb er wel interesse in.

 

Alleen nu zit ik met het volgende:

 

Momenteel heb ik KPN Compleet

  • 2 mobiele telefoons
  • 2x interactieve TV
  • KPN Internet 100mb/s

voor een maandelijks bedrag van €62,50 voor Internet + Televisie, 100mb/s snelheid

 

en dan zou ik €149,- moeten betalen om Super wifi te kunnen bestellen, als jarenlange trouwe klant bij KPN.

 

Als ik mijn huidige abonnement opzeg, en vervolgens het volgende pakket aanvraag:

 

KPN Hussel:

  • 2x interactieve TV 
  • Internet, 200mb/s 
  • €5,- korting op entertainment, zoals spotify, videoland enz.
  • 2x Super wifi cadeau t.w.v. €199,-

Dit voor een maandelijks bedrag van €65,-

 

Ben ik onder aan de streep veel beter af met KPN Hussel, ik begrijp dat we nu een tijdje verder zijn en er nu andere pakketten/opties gelden.

 

Maar in mijn ogen wordt de trouwe gebruiker te kort gedaan, ten opzichte van nieuwe klanten die direct in aanmerking komen voor de gratis Superwifi, dit is in mijn ogen de omgekeerde wereld. De trouwe klanten, die jaren klant zijn bij KPN, zouden deze upgrade in mijn ogen eerst moeten krijgen ten opzichte van een nieuwe klant.

 

Wat is voor mij de beste optie in dit verhaal? Kan KPN hier nog iets in betekenen voor mij?

Ben trouwens dik tevreden over de geleverde diensten vanuit KPN, en denk er dan ook zeker niet over om over te stappen naar een andere provider.

 

Met vriendelijke groet,

  1. Oortwijn.

Hoi @Bincky25 

Let op ! : 

Als jij als bestaande klant overstapt van KPN Compleet naar KPN Hussel, dan krijg jij niet de gratis SuperWifi. 

Die actie geldt alleen voor hele nieuwe klanten. 

Het idee hierachter dat iedereen ooit een keer heeft geprofiteerd van een welkom-actie.  Als KPN bij verlengingen met kortingen blijft strooien, dan zouden de reguliere tarieven omhoog moeten. En daar zit helemaal niemand op te wachten. 

Let er verder op dat je een paar voordeeltjes kwijt raakt als je overstapt naar KPN Hussel, zoals een gratis extra zenderpakket. 


 

 


Hoi @Bincky25 

Let op ! : 

Als jij als bestaande klant overstapt van KPN Compleet naar KPN Hussel, dan krijg jij niet de gratis SuperWifi. 

Die actie geldt alleen voor hele nieuwe klanten. 

Het idee hierachter dat iedereen ooit een keer heeft geprofiteerd van een welkom-actie.  Als KPN bij verlengingen met kortingen blijft strooien, an zouden de reguliere tarieven omhoog moeten. En daar zit helemaal niemand op te wachten. 

Let er verder op dat je een paar voordeeltjes kwijt raakt als je overstapt naar KPN Hussel, zoals een gratis extra zenderpakket. 


 

 

 

Duidelijk verhaal, niemand zit er op te wachten dat de reguliere tarieven zullen steigen, en recentelijk is dat doorgevoerd. 

 

Snap best dat kpn geen sinterklaas is.. maar een loyale klant belonen om zo je loyaliteit te behouden... Het zou KPN sieren mensen hiervoor te bedanken, ipv prijsstijgingen mededelen en doordrukken.

 

Fijne dag 

R.

 

 


Hallo @Bincky25, welkom op het KPN forum. We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons 💚
Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik snap je beredenering. Maar Noordzee slaat de spijker op z'n kop. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven we korting op het abonnement of de Super WiFi als cadeau bij je nieuwe abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening.


@Bincky25 

Ga je nu alsnog SuperWifi aanschaffen? 

Het is nu nog (tijdelijk) met 50 euro korting…. 

 


Reageer