Skip to main content

Ik heb kpn directonline pakket te leen gekregen vanwege geen vast internet nu wil ik dit verhogen maar lukt mij niet

Hallo en welkom, @Natalieriani! Balen dat je zonder diensten zit, maar fijn dat je een noodoplossing hebt gekregen. Je wilt graag opwaarderen, begrijp ik. Laten we kijken of ik daarbij kan helpen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer(s) en 097-nummer van de mifi router? Jouw mobiele nummer en het 097-nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Ik heb het ingevuld ik heb dit pakket te leen gekregen bij jullie vanwege mijn vast internet doet het niet 


Bedankt @Natalieriani,

Ik zie dat je een half uur geleden via een collega van een andere afdeling al een opwaardering van de bundel aan hebt gevraagd, het wordt al geregeld dus! 


Hallo en welkom, @Natalieriani! Balen dat je zonder diensten zit, maar fijn dat je een noodoplossing hebt gekregen. Je wilt graag opwaarderen, begrijp ik. Laten we kijken of ik daarbij kan helpen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer(s) en 097-nummer van de mifi router? Jouw mobiele nummer en het 097-nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Ik heb het ingevuld 


Bedankt voor het invullen van je profiel, @Natalieriani. Mijn collega @Maja_ heeft je al antwoord gegeven, zie ik.

Maja_ schreef:

Ik zie dat je een half uur geleden via een collega van een andere afdeling al een opwaardering van de bundel aan hebt gevraagd, het wordt al geregeld dus! 

De nieuwe databundel wordt overigens binnen een werkdag toegevoegd. 


Bedankt voor het invullen van je profiel, @Natalieriani. Mijn collega @Maja_ heeft je al antwoord gegeven, zie ik.

Maja_ schreef:

Ik zie dat je een half uur geleden via een collega van een andere afdeling al een opwaardering van de bundel aan hebt gevraagd, het wordt al geregeld dus! 

De nieuwe databundel wordt overigens binnen een werkdag toegevoegd. 

Het databundel is nog niet bijgevuld want ik zit zonder internet nu


Ik zie de data er nu weer bij staan @Natalieriani, zou je eens kunnen kijken of je weer online kunt?


Ik heb geen reactie meer van je gezien en hoop dat dat inhoudt dat je inderdaad weer over data beschikt. Mocht ik het bij het verkeerde eind hebben, dan hoor ik het uiteraard graag!