Hallo, kpnnetwerk heeft ongeveer een jaar of 2 jaar geleden glasvezel bij me aangelegd en meer dan een jaar geleden is er iemand langs gekomen om het aan te sluiten maar doelman de kabel niet vinden en is weer weggegaan na een maand of 3 niks gehoord te hebben en wel heel veel gebeld en gemaild met hun heb ik via een omweg een monteur langs gekregen die glasvezel heeft aangesloten en laten activeren.Â
alleen m’n abonnement was nog niet aangepast dus ik heb kpnnetwerk verzocht dit te doen waarna m’n internet het na 3 dagen niet meer deed en pas weer werkte nadat ik de glaskabel eruit had gehaald en koper weer aangesloten.
dit weer weer gemeld bij kpn en die verwezen en door naar kpnnetwerk die uiteraaard weer niks van zich laten horen en ik ben er klaar mee maar wil wel glasvezel.
nu m’n vraag als ik m’n kpn abbonement opzeg men naar een andere provider ga is kpnnetwerk dan verplicht dat te activeren?
Zo doe ik dat maar anders komt er geen einde aan en m’n koperverbinding hier is gewoon slecht en ziggo is geen optie