Skip to main content

Telfort is opgegaan in KPN. Nu ontvang ik de ene keer facturen waarop Telfort staat en de andere keer weer facturen  van KPN. Waarom wordt niet via een leverancier gefactureerd? Ik vind het maar verwarrend en ook onveilig. Welke factuur moet worden betaald? Komen ze allebei vanuit dezelfde leverancier?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Wiebeltje als je zowel een thuis-abo van Telfort hebt en een mobiel abo van Telfort had dan klopt het.

Telfort mobiel is eind januari 2020 overgegaan naar KPN, daar krijg je nu dus de facturen van.

Telfort thuis is nog steeds Telfort en daar krijg je nu dus nog steeds de facturen van.

KPN/TFT heeft vandaag de omzetting van Telfort thuis naar KPN in gang gezet, daar krijg je nog persoonlijk bericht van als jij aan de beurt bent.

Ben je eenmaal omgezet dan krijg je vanaf die tijd ook voor je thuisabo facturen namens KPN.

 


Hi @Wiebeltje, welkom op ons forum. Ik zie dat @JanD al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Sinds 26 januari zijn inderdaad de mobiele abonnementen van Telfort overgezet naar KPN. Vanaf dat moment ontvang je de facturen voor mobiele abonnementen vanuit KPN. De Telfort Thuis abonnementen zijn op dit moment nog ondergebracht bij Telfort. De facturen hiervan komen daarom nog vanuit Telfort. Als straks het Telfort Thuis abonnement ook is overgezet naar KPN, dan zullen de facturen van het thuis abonnement ook vanuit KPN worden verstuurd. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!


Reageer