Skip to main content
Beantwoord

KPN Experia Box al ingenomen door monteur, maar blijf herinneringen ontvangen van KPN

• July 12, 2021
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

L.B. Koehorst
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hallo,

Een aantal weken geleden heb ik een glasvezel upgrade gekregen van KPN. De monteur is hiervoor langs geweest. Ik heb hierbij ook een nieuwere modem gekregen. M'n oude Experia Box heeft de monteur ingenomen. Echter blijf ik zowel via post als via email herinneringen van KPN ontvangen dat ik de Experia Box nog moet terugsturen. Ik vermoed dat er administratief iets is misgegaan. Hoe geef ik aan KPN door dat ze de box al via de monteur hebben terug gekregen?

Beste antwoord door Julian Borghuis

Hallo,

Die melding komt automatisch, KPN trackt niet of je hem hebt teruggestuurt. Deze melding stopt op ten duur.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Julian Borghuis
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6

Hallo,

Die melding komt automatisch, KPN trackt niet of je hem hebt teruggestuurt. Deze melding stopt op ten duur.

A. Waasdorp
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • June 14, 2022

Waarom “trackt” KPN die innames niet? Zo worden klanten onnodig geërgerd door die oervervelende herinneringen, die nog vermoeden dat je uiteindelijk moet betalen ook nog. Het komt allemaal nogal bedreigend over.

Slecht slecht slecht systeem. Natuurlijk moet KPN de innames WEL tracken! Dat hoort bij de administratie. Of kost het soms teveel?