Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb meerdere malen contact gehad met de klantenservice over de WiFi problemen die ik ervaar en ben ik eerder doorverwezen naar WiFi manager en dan zou het verbeteren en anders in aanmerking komen voor WiFi punten. Na vandaag de klantenservice hierover te hebben gesproken werd er aangegeven dat ik deze kan aanschaffen en is mijn probleem niet verholpen. 
 

Nu zie ik hier op het forum dat het wel andere wel geholpen worden, waarom wij niet?

 

Met vriendelijke groet, 

Roy

We helpen je graag. Wat zijn de problemen? Welke experiabox heb je? Werkt het bekabeld wel goed?


Hallo @Roykok , heb je de Wifi manager (op deze pagina) al uitgevoerd?

Doe dat twee keer en afhankelijk van het resultaat van de metingen kan dit leiden tot gratis Experia WiFi’s en/of een monteursbezoek.


Experia box v10 en bekabeld werkt alles prima. Meerdere malen via mijn vrouw haar account WiFi manager uitgevoerd. 


En wat is de uitkomst van de wifi manager?


Dat was in augustus, weet ik niet exact meer. Net opnieuw gedaan en WiFi op de eerste verdieping is 2 mbps en op zolder sprong hij over op 4G. Hij is nu weer aan het verbeteren.


Nu weer de test gedaan en heb ik op zolder 4 mbps en boven 4 mbps en beneden nu 11 mbps en dit was rond de 140 mbps. Maar nu kan ik de wel experia boxen gratis krijgen.


Experia WiFi's. Geen "experia boxen". Wel de juiste naam voor elk apparaat gebruiken, anders snapt niemand er meer wat van.


Snel bestellen dus:wink:


Hallo @Roykok Welkom hier op het KPN Forum. Natuurlijk wil je goede wifi en daar valt ook heel veel aan te doen. Op deze pagina lees je verschillende handige tips en je komt ook de wifi manager tegen de je al gedraaid hebt. Eén van de uitkomsten is inderdaad dat je gratis een setje Experia Wifi's kunt krijgen. Dat zijn prima apparaatjes en ik hoop van harte dat ze je gaan helpen. 


Heb ze geïnstalleerd en heb nu door het hele huis WIFI 😃 bedankt allemaal!

Gr. Roy


Reageer