Skip to main content

Op advies van KPN tel0800 0402 en in de KPN winkel.

Het verstoort de WIFI.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemiddag @Cor-Harry, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp uit de titel van je topic dat je graag de KPN FON optie wil uitschakelen. Dat kan! Het beste kan je dit zelf doen door in te loggen op je Experia Box (modem), bijvoorbeeld via deze servicetool. Je kan ook handmatig inloggen, indien je dit nog nooit hebt gedaan kan je deze stappen ondernemen:

  • Start je browserprogramma op.
  • Typ in de browserbalk mijnmodem.kpn of typ in http://192.168.2.254.
  • De eerste keer dat je inlogt, kun je het wachtwoord veld leeglaten. Daarna word je gevraagd zelf een nieuw ‘sterk’ wachtwoord te kiezen.
  • Wanneer je al een keer bent ingelogd en je bent je gegevens kwijt geraakt, volg dan onze instructies om de inloggegevens te resetten.
  • Voor meer informatie over ‘sterk’ wachtwoord zie Beveiligen van de Experia Box.


Laat je even weten of het gelukt is? Anders kan ik nog even het een en ander proberen. Wil je in dat geval jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?


@Cor-Harry ik heb helaas niks meer van je gehoord. Heb je bovenstaande nog kunnen uitproberen en is het gelukt / opgelost, of kan ik nog ergens bij helpen?


Ik neem aan dat KPN de fon optie pro-actief uit gaat zetten op 1 augustus omdat KPN van formeel stopt met fon.


Reageer