Skip to main content

Ik heb een maximale internet snelheid van slechts  7.8, al ruim een jaar. En nu komt het, we hebben het over “Bekabeld internet.” Monteur is toegezegd. Ik zou de volgende dag worden gebeld om afspraak in te plannen. (Hieraan voorafgaand heb ik er al 12 uur aan telefonisch contact met KPN opzitten.) Gebeurde wéér niets. Ben niet gebeld. Mijn casus is geëscaleerd door KPN. Er gebeurt wéér niets, geen telefoontje geen mailtje NIETS!  Ik heb hierover een klacht ingediend. Vandaag kon KPN, vanwege mijn ingestuurde klacht niets meer voor mij betekenen, en de 6 dagen geleden toegezegde monteur kon niet meer worden ingepland. Omdat eerst mijn klacht moest worden afgehandeld. KPN heeft een verborgen agenda volgens mij en heeft haar pijlen gericht op mijn overstap naar een andere provider. (Probleem ligt bij ISRA punt, en dat is ze te duur. ) mijn aanname. Ik kan niets anders verzinnen. Walgelijk!!! L. 

Hi @Leejoow, uiteraard is het niet onze opzet om er voor te zorgen dat klanten bij ons vertrekken, daar hebben we helemaal niets aan. Dat jij je zo slecht geholpen voelt dat je dit wel overweegt, vind ik juist erg jammer!

Aangezien je aangeeft dat er inmiddels een escalatie in gang is gezet, ga ik er van uit dat je inmiddels in goede handen bent bij mijn collega's van de klachtenafdeling, als je echter wil dat ik de situatie ook nog eens goed bekijken doe ik dat uiteraard graag voor je. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Het kan zo zijn dat er forse investeren gedaan zouden moeten worden om de snelheid hoger te krijgen. En dan gaat KPN dat inderdaad waarschijnlijk niet doen. KPN investeert bijna niet meer in het kopernetwerk.