Skip to main content

Ik heb sinds een aantal maanden via glasvezelĀ een KPN box 12 met 3 wifi versterkers aangesloten. Dit is aangelegd door een KPN monteur die overal een goed WIFI signaal vaststelde. Ik heb de KPN TV ontvanger aangesloten op een wifi versterker. Bedraad was niet mogelijk.

De TV valt steeds weg voor een aantal seconden terwijl de WIFI versterker via een groen lampje een stabiel signaal laat zien.

Ā 

Daarnaast valt mij op dat met regelmaat een wifiversteker verspringt naar een rood of oranje lampje kom later weer groen te worden.

Ik heb alles al een keer opgestart en toch blijft dit terugkomen. Wat is hier aan de hand?

Hoi @Dico OvereemĀ . Welkom op het forum.

Wat een hinderlijke storing. Begrijp ik het goed dat jouw itv-tuner is aangesloten op een Superwifi punt? En dat dit punt zelf draadloos is aangesloten?


Vanaf de kpn box 12 draadloos naar een WiFi punt naast de tv. Dan van Wifi punt bedraadĀ naar de tv ontvanger en via HDMI naar de TV,Ā Ā aangelegd en aanbevolen door de KPN monteur


Vanaf de kpn box 12 draadloos naar een WiFi punt naast de tv. Dan van Wifi punt bedraadĀ naar de tv ontvanger en via HDMI naar de TV,Ā Ā aangelegd en aanbevolen door de KPN monteur

Tja... dit word officieel niet ondersteund door KPN.Ā 

De TV valt steeds weg voor een aantal seconden terwijl de WIFI versterker via een groen lampje een stabiel signaal laat zien.

Daarnaast valt mij op dat met regelmaat een wifiversteker verspringt naar een rood of oranje lampje kom later weer groen te worden.

Dan blijkt de verbinding toch niet zo heel stabiel te zijn. Waar staat de KPN Box? Meterkast? Is dat een beetje in de buurt van de tv? Zelfde verdieping?Ā