Skip to main content

 

Op 1 februari zou er monteur komen van KPN voor aanleggen van glasvezel aanleggen. Dat is van te voren besproken. Mijn vriend heeft de zijn werkdag zo geregeld dat hij thuis zou zijn voor de afspraak.  (Vrije dag voor opgenomen zodat er iemand thuis zou zijn hiervoor) Geen telefoontje / Geen berichtje  helemaal niks! :confounded: Zelf heeft mijn vriend KPN gebeld en de medewerker zei dat de afspraak erin stond, maar niet kon aangeven waardoor het mis is gegaan.  Ik ben echt heel kwaad, aangezien het gewoon doordeweeks is en mijn vriend hiervoor thuis is gebleven. Ze maken toch niet voor niks een afspraak. Maar waar kan ik dit achterhalen op KPN, Zo kan je toch ook niet verwachten dat iemand uiteindelijk kpn klant word. Zo ga je niet met mensen om , geef echt geen goede indruk.

 

Advies welkom, wat kan ik hiermee doen?

Welkom op het forum, @Janine_, mooi dat je glasvezel krijgt. Alleen dan jammer dat de afspraak onaangekondigd niet door ging. Ging het in dit geval om het afmaken van de fysieke aanleg van de glasvezel? Dus zorgen dat de kabel in huis komt en daar afgewerkt wordt? Of ging het om de afspraak voor het installeren en activeren van je abonnement?

In het eerste geval kan ik helaas niets voor je betekenen. Die afspraak is namelijk met KPN Netwerk. Zij doen de aanleg van het glasvezelnetwerk. Dit staat verder los van KPN de provider. Voor navraag hierover kun je dan ook het beste contact opnemen met KPN Netwerk. Je kunt dan ook met hen een nieuwe afspraak maken.

In het tweede geval ben je hier wel aan het juiste adres. Ik kan voor je nakijken of ik kan achterhalen waarom de afspraak niet doorging. En een nieuwe afspraak met je maken. Daar heb ik dan alleen wel je gegevens voor nodig. Vul in dit geval dan ook je forumprofiel in, en reageer hier weer als je dit gedaan hebt.


 

Welkom op het forum, @Janine_, mooi dat je glasvezel krijgt. Alleen dan jammer dat de afspraak onaangekondigd niet door ging. Ging het in dit geval om het afmaken van de fysieke aanleg van de glasvezel? Dus zorgen dat de kabel in huis komt en daar afgewerkt wordt? Of ging het om de afspraak voor het installeren en activeren van je abonnement?

In het eerste geval kan ik helaas niets voor je betekenen. Die afspraak is namelijk met KPN Netwerk. Zij doen de aanleg van het glasvezelnetwerk. Dit staat verder los van KPN de provider. Voor navraag hierover kun je dan ook het beste contact opnemen met KPN Netwerk. Je kunt dan ook met hen een nieuwe afspraak maken.

In het tweede geval ben je hier wel aan het juiste adres. Ik kan voor je nakijken of ik kan achterhalen waarom de afspraak niet doorging. En een nieuwe afspraak met je maken. Daar heb ik dan alleen wel je gegevens voor nodig. Vul in dit geval dan ook je forumprofiel in, en reageer hier weer als je dit gedaan hebt.

 

Hallo @Erik_ ,   In januari is er iemand van KPN aan de deur geweest om te informeren of we belang hadden bij Glasvezel.  Dit zowel met ons als met boven buurman besproken en gekeken.  Toen is er met deze man een afspraak gemaakt voor 2 februari in de ochtend .  ( Wegens werk zou dit het beste uitkomen in ochtend)  Maar de monteurs zijn niet op de besproken dag gekomen. Het duurde zo lang dat we maar zijn gaan informeren tegen de Middag. KPN opgebeld en die kon in computersysteem zien dat er wel een afspraak stond in de ochtend. Ze heeft melding in het systeem gemaakt "urgentie” om terug gebeld te worden.  Tot nu toe zijn wij niet gebeld en de boven buurman snap er letterlijk ook niks van.  Het enigste is dat jullie het probleem afwimpelen naar kastje naar de muur. Maar eerlijk dit is geen fatsoenlijk indruk van KPN.  Het is inmiddels 18 februari en er is  nog steeds niks veranderd aan de situatie. Het is toch zeer brutaal dat er afspraken worden gemaakt en dat het niet word nagekomen als het wel daar in het systeem staat? Ik vind het vreemd hoe ze met mensen om gaan.  Ik hoor graag terug hoe dit word opgelost.


Beste @Janine_, ik maak uit jouw laatste reactie op dat er nog geen apparatuur voor glasvezel op jullie adres geïnstalleerd is en dat glasvezel ook nog niet tot de woning aangelegd is? In dat geval heb je nog niets te maken met ons. Wij komen pas om de hoek kijken op het moment dat KPN Netwerk aangeeft dat dit gereed is. Hoewel ik me voor kan stellen dat je het idee hebt dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt, kan ik alleen maar aangeven dat ik niets voor je kan doen. Er is een groot verschil tussen KPN, de provider die ervoor zorgt dat je internet werkt, en KPN Netwerk, het bedrijf dat er daadwerkelijk voor zorgt dat je gebruik kunt maken van een glasvezelverbinding. Ik heb dus niet de mogelijkheid om hen aan te sturen helaas. Het advies is toch om nog eens contact met hen op te nemen.