Skip to main content

Ik heb 29 november glasvezel internet besteld van kpn. 
Op 22 november zou het geleverd worden, maar de monteur kon de werkzaamheden niet volgooien omdat er een nieuwe glasvezelconnector moet worden aangebracht. 
Dat zou na telefonisch overleg binnen 4 uur gedaan worden door een monteur van kpn netwerk. Deze was in de buurt en ik moest thuisblijven. Dit was om 8:30. Ik ben tot 19:00 vergeefs thuisgebleven. De volgende dag heb ik gebeld, en er werd weer een monteur beloofd. Wederom een dag voor niks thuisgebleven. Ik heb wederom gebeld, en zou door planning worden teruggebeld. Wederom niks. 
Sindsdien niks meer vernomen van kpn netwerk. En uiteraard heb ik nog geen internet aansluiting. Dit sinds eind november, ik ben radeloos, als thuiswerker ben ik afhankelijk van mijn internet. 
Het gaat hier om het plaatsen van een connector… Dit heeft me al twee vrije dagen gekost, en ik kan nog steeds niet van thuis uit werken. 

Hallo @Limbowilly ,

Je bent nu op het forum van de provider KPN. KPN kan niets doen zolang het (aparte) bedrijf KPN Netwerk de boel bij jou niet heeft aangesloten. 
 

Neem dus vooral weer contact op met KPN Netwerk: Het telefoonnummer is: 0880 06 37 44. Ze zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/