Skip to main content

Via een mail van de KPN heb ik gebruik gemaakt van hun aanbieding voor 3 maanden gratis snel glasvezelinternet (100Mbit/s). In een antwoordmail krijg ik een bevestiging met de mededeling dat ze mij een nieuw modem opsturen en dat ik mijn oude modem terug moet sturen. Het bevreemdt mij dat hier in de aanbiedingsmail niet over gesproken is. Als ik besluit om na 3 maanden proefperiode om niet verder te gaan met het snelle internet dien ik dan weer het nieuwe modem terug te sturen en weer een ander modem aan te vragen?

Ik heb dat al telefonisch proberen na te vragen maar er is geen doorkomen aan bij de telefonische hulpdienst.

Met vriendelijke groet,

JenAm

Dag @JenAm kpn is actief bezig om oudere modems te vervangen. Het modem wat je krijgt is voor alle snelheden geschikt en mag je dus gewoon houden. Welk type modem heb je nu?


U heeft nu nog verbinding via de (telefoon)koperleiding? Zodra het glasvezelpunt geactiveerd gaat worden, komt die koperleiding te vervallen en die blijft dan niet meer beschikbaar.


Op dit moment heb ik al glasvezelnet (50 bits/s) met het modem KPN Box 12.

Groet


Een domme vraag misschien, maar u weet zeker dat u glasvezel heeft?

Gaat het niet om een tv ontvanger die KPN om wil ruilen?

Het kan ook zo zijn dat u een ander glasvezelmodem opgestuurd krijgt. Dat is dus niet ter vervanging van de KPN Box. 


Op dit moment heb ik al glasvezelnet (50 bits/s) met het modem KPN Box 12.

Groet

 

Dan hoeft er ook geen nieuwe te komen. De Box12 is al de nieuwste die er is, en voor geen enkele glasvezel snelheid is een ander type modem nodig.

Als ze toch een ander modem opsturen, lekker retour sturen of gewoon niet ophalen bij het Postnl punt.