Skip to main content

Moet me even van het hart. 

Stedin komt op 25 januari de Electra aansluiting vervangen en zij geven aan dat de glasvezel aansluiting niet op de achterwand gemonteerd mag worden. Aangeven dat ik dat niet wist, zij dat weet KPN heel goed, dat zij het alleen aan de linker of rechter kan van de meterkast mag monteren. 

Dit in december aangegeven bij KPN en wat denk je, mag ik betalen voor het verhuizen van iets wat zij vekeerd hebben afgemonteerd in de meterkast. Hij hangt nu gewoon in de weg en moet dus gewoon los gemaakt worden en dan aan de linker kast gemonteerd worden.

Ben nu al sinds eind december bezig om dit voor elkaar te krijgen. Hoe moeilijk kan dit zijn. 

Ja, moet ik de kosten van 300,- maar bij Stedin indienen, dus zie het maar vergoed te krijgen. 

Bureaucratie ten top, van het kastje naar de muur…. En nog steeds geen oplossing… Klachtenafdeling heeft wel het weer ergens ingeschoten, maar ben dus bang dat het niet voor de 25ste gedaan is en wat Stedin dan doet weet ik niet.

KPN, wees eens wat klant vriendelijker als jullie dit soort fouten maken. 

 

Dit is al vanaf het begin op de verkeerde locatie geplaatst door de monteur, zeker 6 jaar geleden. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @supernova, ik kan mij goed voorstellen dat dit even van je hart moet. 

Al 6 jaar zit de glasvezel dus op een plek waar deze nooit had mogen zitten begrijp ik. Dit was nooit een proleem, maar omdat de electra aangepast moet worden zit deze nu wel in de weg. Plek van plaatsing zou bekend moeten zijn bij KPN Netwerk. Zij zijn namelijk de verantwoordelijke hiervoor. Je kan daar terecht. Al denk ik wel dat zij nogmaals gaan aangeven dat het geld gaat kosten. Voor aanleg zijn ze langsgeweest voor een shouw om de locatie te bepalen. 

Ik kan hier zo niet veel mee helaas. Ik ben van de provider KPN. Het netwerk wordt beheert door KPN Netwerk.  Zij zijn verantwoordelijk tot en met de glasvezelaansluiting in de woning. 


Hoi @supernova, ik kan mij goed voorstellen dat dit even van je hart moet. 

Al 6 jaar zit de glasvezel dus op een plek waar deze nooit had mogen zitten begrijp ik. Dit was nooit een proleem, maar omdat de electra aangepast moet worden zit deze nu wel in de weg. Plek van plaatsing zou bekend moeten zijn bij KPN Netwerk. Zij zijn namelijk de verantwoordelijke hiervoor. Je kan daar terecht. Al denk ik wel dat zij nogmaals gaan aangeven dat het geld gaat kosten. Voor aanleg zijn ze langsgeweest voor een shouw om de locatie te bepalen. 

Ik kan hier zo niet veel mee helaas. Ik ben van de provider KPN. Het netwerk wordt beheert door KPN Netwerk.  Zij zijn verantwoordelijk tot en met de glasvezelaansluiting in de woning. 

Klopt helemaal, maar hoe het gaat binnen KPN is wel erg lastig om duidelijkheid te krijgen.
Maar gisterenmiddag kreeg ik een belletje en vanmorgen is hij eindelijk verplaatst naar de linkerkant in de meter kast. 

Dus gelukkig is het nu opgelost. :hugging:

Maar ze zijn nooit langs geweest voor een schouw om de locatie te bepalen voor de aanleg van de glasvezel. Dat is gewoon, ze komen en plaatsen hem zonder overleg of wat dan ook. 


Fijn dat het nu opgelost is. Ik ben blij dat te lezen. Dat is het belangrijkste. 

Ze horen wel te schouwen en dan pas te plaatsen, maar het is ook alweer een tijd geleden natuurlijk. 

Ik zie je wel weer verschijnen mocht er weer iets zijn.