Skip to main content
Beantwoord

KPN heeft me een product verkocht maar ze leveren niet

• November 25, 2020
  • 37 reacties
  • 1208 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

37 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 15, 2020

Ik heb alles al gezegd over dit onderwerp. We kunnen eind januari eens weer kijken hoe de situatie dan is.

• Auteur
  • Topper
  • December 15, 2020

Je blijft redelijk kunstvol weg van de echte vraag Bart, daar zeg je nog steeds niks over.

Is dit aan corona gelinked en dus meteen op te lossen als corona weg is OF is dit gewoon een afspraak die KPN naast zich neer legt en misschien ooit nog eens bondig op pakt.

De opties in mijn vorige reactie leken me vrij duidelijk @Bart_Z maar ik herhaal ze hier graag nog eens...

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • December 15, 2020

Je blijft redelijk kunstvol weg van de echte vraag Bart, daar zeg je nog steeds niks over.

Is dit aan corona gelinked en dus meteen op te lossen als corona weg is OF is dit gewoon een afspraak die KPN naast zich neer legt en misschien ooit nog eens bondig op pakt.

De opties in mijn vorige reactie leken me vrij duidelijk @Bart_Z maar ik herhaal ze hier graag nog eens...

Man, wat ben jij aan het zuigen.

Bart heeft gezegd: “Vanwege Corona ligt het aansluiten van Bonding inderdaad stil.”

Daar is je vraag toch mee beantwoord? En begrijp je nou echt niet dat al jouw gezeur echt niet leidt tot een oplossing? Wil jij op je graf hebben staan dat je van rechts kwam? 

• Auteur
  • Topper
  • February 25, 2021

De opties in mijn vorige reactie leken me vrij duidelijk @Bart_Z maar ik herhaal ze hier graag nog eens...

Man, wat ben jij aan het zuigen.

Bart heeft gezegd: “Vanwege Corona ligt het aansluiten van Bonding inderdaad stil.”

Daar is je vraag toch mee beantwoord? En begrijp je nou echt niet dat al jouw gezeur echt niet leidt tot een oplossing? Wil jij op je graf hebben staan dat je van rechts kwam? 

Dag Ernst Jan

Zuigen, nee hoor. Ik ga zelfs mee in de gedachte. Als je de thread goed leest dan verschuift KPN zich achter corona en komen ze wederom hun afspraken niet na. Ze hebben geen enkele intentie na de toezegging VOOR het afsluiten van het abonnement om dat NA dat het contract binnen is ook na te komen.

@Bart_Z Schrijft boven ook ‘we kunnen na Januari nog eens kijken’ maar ook daar heb ik niks meer op gehoord.

Wat op mijn graf mag; hij stond voor wat hij zei en verwachte dat ook van anderen.

Nog wat onderbouwing waar je misschien overheen had gelezen; bonding vraagt een monteur maar die komen nu niet. Die monteur is bij mij thuis geweest dus dat had gekund. Op dag 1 heb ik een modem gekregen dat bonding niet ondersteund. Ze willen ook niet vast een modem opsturen dat dit wel kan. Ik ga zelfs mee met ‘Ok na corona’, dan zou het nette antwoord zijn: Inderdaad, het is een corona ding en als het weer kan dan word je op een redelijke termijn alsnog aangesloten op het bij afsluiten beloofde abonnement.

Ergo; er is een schriftelijke toezegging, en ik ga mee in met corona kan het niet zelfs al was de monteur hier op de koffie. 

Dus wat zuigt daar aan, als ik fout zit geef ik het graag toe, zelfs gemeld ergens dat de 28Mb redelijk voldoet, af en toe wachten. Dus de techniek hebben ze best voor elkaar, verknoei het dan niet op service / simpel doen wat je belooft.

Grtz.

Marc

• February 26, 2021

Ergo; er is een schriftelijke toezegging, en ik ga mee in met corona kan het niet zelfs al was de monteur hier op de koffie. 

Dus wat zuigt daar aan, als ik fout zit geef ik het graag toe, zelfs gemeld ergens dat de 28Mb redelijk voldoet, af en toe wachten. Dus de techniek hebben ze best voor elkaar, verknoei het dan niet op service / simpel doen wat je belooft.

Ik zie een schriftelijke toezegging in de vorm van een kopie van text in de eerste forumpost. Ik zie dit forum als ‘het twitter/feesboek van KPN’, is uiteindelijk weinig waard. Wat geldend is, is wat in het door jouw aangegane contract staat. Dat is het product wat je gekocht hebt.

Het heeft weinig zin om KPN met z’n duizenden medewerkers en minimaal 4 afdelingen die bewezen geregeld langs elkaar heen werken ter verantwoording te roepen.

Technisch kan alles zo te zien, maar toen jouw order door teveel beloftes enz nog hangende was, kan het best zijn dat weer een andere medewerker in een ander KPN bedrijfsonderdeel een Ziggo overstapper in jouw wijkkast van een KPN abo heeft voorzien. Daarvoor zijn 2 draden nodig, dat levert een extra klant op. Nu kunnen b.v. de extra draden op zijn. Of de V10’s waren op (die van de met sancties geplaagde chinees ZTE). Enz.

• Auteur
  • Topper
  • February 26, 2021

Makes sense. Had graag meteen van KPN antwoord in die trend gehad.

• Auteur
  • Topper
  • October 9, 2021

Vanwege Corona ligt het aansluiten van Bonding inderdaad stil. Alleen noodzakelijke handelingen worden uitgevoerd door monteurs om zo min mogelijk onnodige bezoeken te vermijden. Dit gaan we weer doen als alles beter wordt. Hoe dat er uit gaan zien weten we op dit moment niet, daarom kan ik je ook nog geen garantie geven over wanneer. Want zoals je weet kan alles zo weer aangepast gaan worden. 

Dag Bart, corona lijkt voorbij. Kunnen we nu een afspraak voor het aansluiten van bonding verwachten :-)?

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 11, 2021

Ja, bij deze in orde gemaakt. Als het goed is heb je een bevestiging ontvangen van de wijziging. Daar staat alle verdere informatie in.

• Auteur
  • Topper
  • October 11, 2021

Dag Bart,

Ik moet zeggen dat ik een beetje (blij) verrast ben met deze mail:

Maak een afspraak met onze monteur 
Wij sturen u binnen enkele dagen een e-mail. Hierin staat een link waarmee u zelf een afspraak moet maken met onze monteur. Deze monteur komt uw verbinding aanpassen.

Dus bij deze niets meer en niets minder als een compliment voor het weer oppakken. Ergens geloof ik er wel in dat dit nu met wat geduld goed gaat komen :-)

Groeten, ik zal nog een laatste update zetten als het werkt,

Marc

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 12, 2021

Heel erg graag gedaan. Hoor nog graag van je als de monteur het voor je heeft aangepast. :)

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • October 15, 2021

Wel, een mooie avond om dit topic voorgoed te sluiten @Bart_Z en mede lezers….

4 dagen geleden reageerde Bart op mijn vraag. 3 dagen geleden had ik 2 mails met een modem onderweg en een afspraak met een monteur. 2 dagen geleden was het modem binnen en vandaag zat de monteur bij ons aan de koffie. Het koekje nam hij mee voor onderweg.

Bonding aangesloten, doorgemeten en inderdaad een snelheid van rond de 46, prima. 

Ik ben een vooruit kijker en heb mijn rode knoppen maar blijf er niet in hangen. Dank @Bart_Z voor het oppaken en per vandaag keurig oplossen en waar maken wat beloofd was.

Chapeau,

Marc

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 18, 2021

Dit klinkt helemaal top. Bedankt voor het delen van ook de mooie ervaring met de monteur. :)

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan weten.