Skip to main content

Ik ga verhuizen naar een andere plaats en er stond een verkeerde datum. Hierover gebeld . Men vertelde mij dat er een monteur was geweest om een kabel te leggen en dat er niemand was logisch ik woon nog in Tiel. Hij zou een kaartje hebben achter gelaten wat niet zo is afgelopen weekend ben er geweest en o.a. de post doorgenomen.

Na het eerste contact  na 3 minuten in de wacht werd ik doorverbonden naar een andere afdeling wachttijd 20-30 minuten.

Hierop weer het bekende nr teruggebeld en met deze dame verliep he gesprek helaas niet naar haar en ook mijn wens en de verbinding verbroken.

Het probleem adres is in Hengelo O

Indien KPN mijn probleem na afspraak met mij niet heeft opgelost denk ik dat ik over ga naar een andere totaal aanbieder , wel bekend wie neem ik aan

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

@Hennie Paul

Ik ga verhuizen naar een andere plaats en er stond een verkeerde datum. Hierover gebeld . Men vertelde mij dat er een monteur was geweest om een kabel te leggen en dat er niemand was logisch ik woon nog in Tiel. Hij zou een kaartje hebben achter gelaten wat niet zo is afgelopen weekend ben er geweest en o.a. de post doorgenomen.

Na het eerste contact  na 3 minuten in de wacht werd ik doorverbonden naar een andere afdeling wachttijd 20-30 minuten.

Hierop weer het bekende nr teruggebeld en met deze dame verliep he gesprek helaas niet naar haar en ook mijn wens en de verbinding verbroken.

Het probleem adres is in Hengelo O

Indien KPN mijn probleem na afspraak met mij niet heeft opgelost denk ik dat ik over ga naar een andere totaal aanbieder , wel bekend wie neem ik aan

@Hennie Paul Gaat dit over de aanleg van de glasvezel of telefoon kabel in uw woning ? Dan dient u bij Welkom bij KPN NetwerkNL | Home te zijn met uw vraag/klacht, zij gaan over de aanleg van het netwerk tot in uw woning. U bent nu op het forum van KPN de provider, alwaar u een abonnement kunt afsluiten nadat de aansluiting in uw woning is verzorgt.


Ook maar vooral de ergenis dat je van het kastje nasr de muur gaat met telkens lange tot ,zeer lange eachttijden en telkens weer alles moet herhalen tot de bankgegevens aan toe ter controle.

Ik heb nu een brief gestuurd eaatin ik duidelijk kpn een kans geef om dezr rotzooi op te lossrn of ik ga bij kpn helemaal weg dan maar naar ZIGGO


@Hennie Paul Ik begrijp het nog niet helemaal :  Gaat dit over de aanleg van de glasvezel of telefoon kabel in uw (nieuwe) woning ? 


Bet gaat over de telefoonasnsluiting en glasvezel .als ik daar kom moet alles minimaal ertken zoals hier ik hrb kpn hussel dus telefoon  internet  kabeltv


Welkom op het KPN forum, @Hennie Paul! Net als HansaanZet begrijp ik het nog niet helemaal. Het lijkt me daarom goed als ik even een kijkje achter de schermen neem, dan kan ik in het systeem zien wat je met mijn collega's hebt besproken. Ik heb hiervoor wel een aantal gegevens van je nodig. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Gegevens aangevuld zover bekend.


Dag @Hennie Paul, we hebben elkaar eerder vandaag telefonisch gesproken. We hebben gesproken over jouw verhuizing. Een korte samenvatting: De reden dat je geen briefje van de monteur hebt ontvangen, is omdat de verhuizing op het verkeerde adres aangevraagd was. Om die reden heb ik deze verhuisorder geannuleerd. Daarbij heb ik de verhuizing opnieuw ingelegd. Daarbij een paar kleine opmerkingen:

  1. Op de bevestiging van de eerste verhuisorder zie ik dat je twee gratis SuperWifi punten zou krijgen. Ik had niet de optie om deze gratis toe te voegen aan de verhuizing. Ik heb daarom € 100,00 korting gegeven en zal de overige € 99,00 vergoeden wanneer de verhuizing rond is en je de SuperWifi hebt ontvangen. Ik zet hiervoor een afspraak in mijn agenda.
  2. De verhuisdatum staat nu op 25 augustus, dit is volgens het systeem de eerst mogelijke datum. De originele verhuisdatum stond op 20 augustus, dus iets later, maar wel voor 2 september. Wil je de verhuisdatum verplaatsen naar 2 september, laat dat dan vooral weten, dan kijk ik of ik dit kan aanpassen.

Mijn verhuisdatum is definitief het eerste weekend van september (04 09 21)

M vr gr

Hennie Paul