Skip to main content

IK zit op een camping met hotspots van KPN.

Ik heb 2 mob abb van KPN en thuis internet telefoon en tv.

Op de camping kan ik echter maar 1 keer inloggen op de hotspot van de camping.

Uren aan de lijn gehangen met KPN.

De eerste vertelde dat ik 4 x kon inloggen. Maar geen google tv. Dat werkte niet volgens haar. 

Met 2 tel en 1 laptop is dat genoeg dacht ik.

Niets is minder waar.

De 2e deed alle mogelijke moeite om het aan de gang te krijgen. Helaas niet dus.

De laatste deed er ook erg veel moeite voor maar kan na lang beraadslagen  met de mededeling dat het maar bij 1 inlog kon blijven.

Helaas dus. De rest dan maar niet via WiFi.

Maar.. Googletv werkt wel op mij enige inlog dus. 

 

Hi @jvmierlo! 

Voor het gebruik van HotSpots vanuit je abonnement(en) geldt: per abonnement van KPN kan er 1 KPN WiFi HotSpots account worden aangemaakt. Je kan dit account wel gebruiken op verschillende mobiele apparaten, maar er kan maar met 1 apparaat tegelijkertijd verbinding worden gemaakt met een HotSpot. 

Je kunt voor je KPN Thuis abonnement een KPN Wifi account instellen via MijnKPN en voor je mobiele abonnementen stuur je een SMS om de inloggegevens op te vragen:
SMS WIFI AAN naar 1266 vanaf de mobiele telefoon met het KPN abonnement. Je ontvangt jouw inloggegevens Je ontvangt 3 sms’jes met jouw gebruikersnaam, wachtwoord en de algemene voorwaarden.

Heb je bovenstaande ook zo gedaan en lukt het nu niet om met de verschillende accounts tegelijkertijd in te loggen? Welke foutcode krijg je, als je probeert in te loggen?
Hieronder staan een aantal bekende foutcodes en de bijbehorende oplossing:

 


Kom je hiermee verder?
Zo niet, waag dan nog een poging door naar onze servicedesk HotSpots te bellen. Je kunt hen bereiken op het gratis nummer 0800-0414.


Ik herken dat wel dat je maar met 1 apparaat kunt inloggen op een wifi hotspot. Hetzelfde wordt ook vaak ervaren op wifi aansluitingen van hotels. Ik gebruik zelf de TP Link Nano300 draagbare Wirelessrouter, die dan inlogt op de hotspot. De andere gebruikers loggen in op de router en die hebben perfect internet. Voor een paar tientjes heb je zo’n apparaat en een hoop plezier.


Ik herken dat wel dat je maar met 1 apparaat kunt inloggen op een wifi hotspot. Hetzelfde wordt ook vaak ervaren op wifi aansluitingen van hotels. Ik gebruik zelf de TP Link Nano300 draagbare Wirelessrouter, die dan inlogt op de hotspot. De andere gebruikers loggen in op de router en die hebben perfect internet. Voor een paar tientjes heb je zo’n apparaat en een hoop plezier.

Ik heb je raad opgevold en een tplink aangeschaft. 

Het werkt idd geweldig. Bedankt voor de tip.Â