Skip to main content

Ik zit deze week (17.10.2022) op centrrparcs de Limburgse Peel, gisteren kon ik met mijn tablet nog gewoon inloggen  en gebruik maken van KPN hotspots. Echter sinds heden ochtend niet meer. Bij het wifi icoon staan verbonden met KPN zonder internet. Heeft dit te maken met de mobiele storing die tussen 15.00 en 18.00 heerste?

Hallo @dtbroeke 

 

In een ander topic heeft @Lisa een oud moderator dit antwoord gegeven en daar valt eigenlijk niets aan toe te voegen:

Welkom op ons KPN Forum. Ik hoop dat het inmiddels is opgelost, want je bericht is hier twee dagen geleden geplaatst. Voor een vraag over de Premium Hotspots van KPN kun je terecht bij onze telefonische klantenservice of op onze website sKPN HotSpots]. Voor Premium HotSpots hebben we een aparte klantenservice. Wij kunnen je helaas niet de volledige ondersteuning bieden. 

Ik weet natuurlijk wel iets :smile:.. 

Als je wél verbonden bent, maar geen internet hebt, dan is je pc niet goed aangemeld of kan je pc geen ip-adres ophalen. Als je een router hebt hangen in een vakantiehuisje, dan kan het helpen om de router een paar minuten stroomloos te maken. De router hangt vaak in het schoonmaakhok of achter de tv. Mocht je een staplek hebben en dus niet de mogelijkheid hebben de router stroomloos te maken, kan je het beste contact op nemen met de klantenservice. Zij kunnen aan de hand van je persoonlijke inlogcode precies zien welke apparaten zijn ingelogd (dus ook je pc). Soms is een kleine aanpassing nodig in de instellingen van je pc een ip-adres op te kunnen halen/verbinding te maken. Mijn collega's kunnen je hierbij helpen. 

Telefoonnummer KPN Hotspots: 0800-0414 (gratis) 

Ter info:
Om in te loggen op de hotspot ga je naar: https://login.wifi.kpn.com/
Om uit te loggen van de hotspot ga je naar: http://logout.hotspots

 


@GeSp bedankt voor je reactie, sorry  dat ik zo laat reageer. Ik vermoed dat het hotspot probleem verder op het park ligt. Iedere dat valt de verbinding in de huisjes voor langere tijd weg. Terwijl in de market dome nog wel verbinding gemaakt kan worden.


Hallo @dtbroeke 

 

Dat geeft niet.

Als het probleem er nog steeds is kan je het beste contact met de helpdesk van KPN Hotspots 0800-0414 opnemen, die kunnen kijken of ze het van afstand kunnen oplossen of dat er een monteur gestuurd moet worden.

Â