Skip to main content

IK wil met mijn vdsl verbinding overstappen naar KPN hussel 50 mb abonnement, maar om deze snelheid te halen op mijn adres is pair bonding noodzakelijk.

Worden er al weer pair bonding verbindingen aangesloten voor nieuwe klanten?

Ik begreep eerder dat ivm corona de monteur niet langs mag komen bij klanten.

 

Hi @sen2020, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik wil graag uitzoeken welke mogelijkheden er zijn in jouw situatie. Maak je op dit moment al gebruik van onze internetdiensten of zit je nog bij een andere provider? Zou je daarnaast jouw profiel zo volledig mogelijk in kunnen vullen en hier een seintje van kunnen geven? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Dag Ron, 

Ik maak nu gebruik van alles in 1 internet, en maak al gebruik van kpn netwerk.

Heb experia v10 modem maar mijn internetsnelheid was in het begin van de aansluiting rond de 26 maar is nu ingezakt naar de 17 Mb.

Volgens netco site is 26 MB en bonded koper 56 MB haalbaar.

Volgens de website van kpn wordt 50 MB gegarandeerd bij hussel abbo van 50Mb. 

Ik wil graag overstappen maar dan moet bonded wel gedaan worden anders schiet ik er niks mee op. 

Tevens probeer ik al langer alles in 1 zover te krijgen dat kpn mijn verbinding gaat controleren, maar na een modem reset/ modem vervanging is de snelheid nog steeds erg laag vergeleken met de begin snelheid met vdsl. 

Ik zal het profiel aanvullen. 

 


Weet wel dat KPN tot 50 mbit kan leveren. In de praktijk kan het anders zijn. Kan zijn dat in de wijk er 50 haalbaar is maar op jou adres maar 30. Check dit even bij een medewerker voor je echt gaat nadenken over een overstap.


Dag jeroen, ik begreep dat er dan indien de snelheid niet met een aderpaar wordt gered er dan automatisch pair bonding wordt gebruikt. 

 

 


Dank je wel voor het invullen van jouw profiel. Ik zie inderdaad dat pair bonding beschikbaar is op jouw adres. Nu moet ik je wel zeggen dat door de corona maatregelen, onze monteurs op dit moment wel anders werken dan normaal. Je kunt in dit geval het beste bellen naar 0800-0402 (gratis) om samen met mijn collega naar de mogelijkheden te kijken en het eventueel ook direct in orde te maken. Als je nog vragen voor mij hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Reageer