Skip to main content

Vanaf begin februari (4 februari 2020) proberen mijn partner en ik KPN internet en tv te krijgen in onze nieuwe woning. Maar tot op heden niets!!!! We gaan bijna de 4e termijn van €77,50 betalen en we hebben nog steeds geen aansluiting. Ongeveer elke week hebben wij meermaals hier over contact gezocht met allemaal afdelingen en medewerkers van kpn en kpn netwerk en er volgen beloften (koeien met gouden horens). Deze beloftes worden niet nagekomen! U kunt inmiddels de hele contactgeschiedenis nalezen. Er is maar een conclusie. Kpn houdt ons aan het lijntje en incasseert abonnementskosten zonder een ‘product’ te leveren. 
 

We willen nu een concrete afspraak/datum binnen 2 weken werkend internet en tv (uiterlijk 15 mei). Als we hierop geen reactie krijgen en er wordt geen gevolg gegeven aan deze deadline, dan willen wij per direct het contract ontbinden en verzoeken we u om de volledige betaalde abonnementskosten direct aan ons te crediteren.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @N. Vermeer Welkom op het KPN Forum en goed dat je dit aankaart. Als dit al sinds begin februari speelt dan kan ik me levendig voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Dan is er klaarblijkelijk ook wel een flink probleem. Ik ga in elk geval voor je nakijken wat er nu speelt en hoe het verder gaat. Ik heb dat wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @N. Vermeer Ik zie dat je niet hebt gereageerd. Is het probleem nu opgelost? Als je hulp nodig hebt denk ik graag met je mee! 


Excuses, ik heb niet gezien dat u gereageerd heeft. Ik ga het gelijk aanpassen nu


Ik heb nu mijn profiel aangepast! Mijn geduld is inderdaad op.  Ik moet thuis werken en mijn partner ook. Wn wij zitten nu al maanden met zo’n noodpakket. Deze is iedere keer op, en we kunnen niet met meer dan 2 apparaten tegelijk op wifi, want dan wordt hij langzaam. Ik betaal 78 euro in de maand hiervoor sinds februari 🤬En dan nog niet te spreken over dat ik hele dagen aan het bellen ben met kpn. Hoeveel tijd en geld me dat al niet gekost heeft. Vrij ragen voor monteurs die niet komen opdagen. 😡


Dank @N. Vermeer en ik begrijp heel goed waarom je zo boos bent. Ik zie dat het al heel lang duurt: in april het sowieso opgeleverd moeten zijn, maar dat is niet gelukt. Nu heb je via de klantenservice een sms gekregen met een telefoonnummer. Als je dat belt kom je uit bij de afdeling die werkt aan de oplossing. Ik zie dat je vorige week contact hebt gehad. Is daar het één en ander duidelijk uit geworden? Zijn er afspraken gemaakt? 


Het enige wat er duidelijk is geworden is dat niemand weet wanneer dit opgelost wordt. Ze werken aan een oplossing, maar de status is niet bekend. Ga ik mijn geïncasseerde abonnementskosten vanaf februari (de verhuizing) volledig terugkrijgen?!


Ik heb de betreffende afdeling verzocht om contact met je op te nemen, zodat je in elk geval een update krijgt en weet waar je aan toe bent. Als alles is afgerond kan er uiteraard naar de kosten worden gekeken, ik zal daar de klachtafdeling over inschakelen. 


Reageer