Skip to main content

Hallo allemaal. Ben nieuw hier, dus alvast excuses als deze vraag misschien al is gesteld. Gisteren is glasvezel aangelegd hier, althans een kastje aan de muur. Nu hoorde ik dat het nog niet werkte omdat binnen een paar weken eerst.overal iets.doorgemeten moest gaan worden! Klopt dit en hoeveel tijd kost dit meestal voor er gemeten word?! Verder heb ik vandaag mijn arrisvip5202 binnen gekregen omdat ik vanaf maandag gewoon internet van kpn zou krijgen. Kan ik dit omzetten naar glasvezel, deze aansluiting, heb ik een andere modem nodig? Hoor graag van u/jullie

Update : bij kpn netwerkststus staat nu ook vermeld dat ik 5.november word aangesloten. Mijn hoop groeit weer iets meer 😀


Dat klink positief inderdaad. Over 2 dagen horen wij het. Ben benieuwd. 


Helaas helaas. Wederom aan het lijntje gehouden.  Nu word het weer een week later. Iemand die mee kan kijken en kan zien waarom het ALWEER uitgesteld word. Ik heb zo absoluut geen vertrouwen meer.


Ik zie het ja. Nu naar de 12e. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar lijkt omdat die niet afgemeld wordt door KPN Netwerk. 


Hoi kpn gebeld en die zeggen dat ik kpn netwerk moet bellen en zeggen dat ze moeten updaten zodat kpn ziet dat hier ook al t glasvezel kastje hangt.


Dus eigenlijk kan dit verhaal nog wekenlang duren!!!!

U mag blij zijn als het werkt voor de kerst.

De weg van Rome naar Parijs is ook niet in 1 dag gelegd hé?

Even een correctie. Werken vóór de kerst van 2023 en niet vóór 2022….. Een vriend is al een mooi poosje op weg naar de kerst van 2023 met al negen maanden wachten en het ziet er naar uit dat hij blij mag zijn dat hij de kerst van 2023 gaat halen……… Er schijnen mensen te zijn die drie jaar hebben gewacht. Kun je nog even vooruit met wachten…...


@gensnet dit liedje kennen we inmiddels wel.  Een maand geleden heeft een medewerker van kpnnetwerk een helpende hand toe gestoken maar daar ging je niet op in. 


@gensnet dit liedje kennen we inmiddels wel.  Een maand geleden heeft een medewerker van kpnnetwerk een helpende hand toe gestoken maar daar ging je niet op in. 

Dàt helpen heeft geen enkele zin, want als je die discussie weer eens zou gaan lezen in dit forum,

moet je tot de conclusie komen dat niemand helpt en mijn vriend mooi met de gebakken peren laat zitten.

Er zijn al “tig” verwoede pogingen ondernomen met de verschillende bedrijven kpnnetwerk, glaspoort, diverse medewerkers, moderatoren maar zonder enig resultaat en het ziet er namelijk naar uit dat dit nog wel eens nog héél lang gaat duren dan nu al acht maanden……...


Hoi kpn gebeld en die zeggen dat ik kpn netwerk moet bellen en zeggen dat ze moeten updaten zodat kpn ziet dat hier ook al t glasvezel kastje hangt.

Hier lijkt het wel op, maar ik snap niet waarom dat steeds uitgesteld wordt. Ik heb daar geen inzicht in. Ik hoop echt dat nu wel gerealiseerd wordt. 

 

@gensnet, ik wil je vragen te stoppen met het posten in allerlei topics. Hiervoor heb je een eigen topic. Verder is dit ook tegen de huisregels. Reageren in andere topics lost het probleem dat je hebt niet sneller op. Al begrijp ik dat het heel lang duurt. 


Ik hoop ook dat het nu eindelijk eens goed gaat. Kpnnetwerk gebeld en die gaven aan dat ze de aannemer  een bericht hebben gestuurd met de vraag dat ze t moeten afmelden of updaten, en dat ik  dan hopelijk snel een positief antwoord kan krijgen.


Hoi kpn gebeld en die zeggen dat ik kpn netwerk moet bellen en zeggen dat ze moeten updaten zodat kpn ziet dat hier ook al t glasvezel kastje hangt.

Hier lijkt het wel op, maar ik snap niet waarom dat steeds uitgesteld wordt. Ik heb daar geen inzicht in. Ik hoop echt dat nu wel gerealiseerd wordt. 

 

@gensnet, ik wil je vragen te stoppen met het posten in allerlei topics. Hiervoor heb je een eigen topic. Verder is dit ook tegen de huisregels. Reageren in andere topics lost het probleem dat je hebt niet sneller op. Al begrijp ik dat het heel lang duurt. 

Daar gaan we weer. Wanneer mijn berichten niet passen gaan de modertoren dreigen met huisregels.

Een “eigen” onderwerp? Een onderwerp dat dood is gebloed en waar je niets mee bent opgeschoten.

> Reageren in andere topics lost het probleem dat je hebt niet sneller op.

Dus ik moet maar mijn mond houden in andere onderwerpen van mensen die hetzelfde probleem hebben? Dan loop je de kans dat dit ook in dat onderwerp vanzelf doodbloed. Een heleboel onderwerpen hebben raakvlakken met elkaar en staan meestel niet op zichzelf.

Door dit iedere keer te blijven herhalen heb je een héééééle kleine kans (eigenlijk helemaal geen kans) dat er überhaupt wat aan gedaan wordt en niet terecht komt in het moeras der vergetelheid.


Ik hoop ook dat het nu eindelijk eens goed gaat. Kpnnetwerk gebeld en die gaven aan dat ze de aannemer  een bericht hebben gestuurd met de vraag dat ze t moeten afmelden of updaten, en dat ik  dan hopelijk snel een positief antwoord kan krijgen.

Ik wens je daar veel sterkte mee. Maar ik wil je- wanneer dit nu ook weer niet lukt- hier dat blijven schrijven tot ze je beu zijn en je aan de kant zetten zo ze dat met mij altijd doen als ik te dichtbij de waarheid kom…………………...


Ik hoop ook dat het nu eindelijk eens goed gaat. Kpnnetwerk gebeld en die gaven aan dat ze de aannemer  een bericht hebben gestuurd met de vraag dat ze t moeten afmelden of updaten, en dat ik  dan hopelijk snel een positief antwoord kan krijgen.

Dat hoop ik echt ook. 

 

 


Dank je wel. Bij de buren is het hetzelfde. Buurman van mij staat als.status dat hij binnen 2 weken aangesloten word en bij de andere buren staat ook de 12e.deze maand . Jammer dat ik niet kan zien wie de aannemer is. Fijne dag allemaal


@gensnet, met dit soort reacties voeg je niets toe aan dit topic. Ik wil je hier vragen mee op te houden, anders zouden wij je misschien moeten bannen, lijkt mij niet nodig. Wil je niet dat je topic doodbloedt, reageer dan in je eigen topic. 


Goedemiddag, het aansluiten begint nu nog meer irritant te worden. Kpn webcare zegt wacht maar.af.tot de 12e ..ik wacht al meerdere weken maar er kan pas.zogenaamd wat.gedaan worden als na de 12e ik nog niet ben aangesloten. Ok kreeg het advies de aannemer te bellen . Ik moest dan kpnnetwerk bellen en dan zou ik doorverbonden worden. Ik heb 30 keer gebeld...gisterenmiddag van 16.00 tot 17.00 en vanochtend al zeer vaak, maar telkens na t inspreken meteen een bandje die aangeeft dat ze.gesloten zijn en meteen word de verbinding verbroken!!!!!!!!! Kpnnetwerk kan me.of mag me schijnbaar geen rechtstreeks nummer geven vd aannemer. Ik was nog vrij rustig maar dat er zo met.klanten word omgegaan is te.gek.


Hallo @Bart_Z volgens mij is gensnet gelijk aan Wzawzdb48, want iedere keer als jij naar gen… toe reageert reageert heel toevallig Wzaw…. daarop.

 


Beste JanD,

Daar zit u compleet verkeerd mee.

Maar Bart z kan dit gelukkig zien ook aan de adres gegevens.

Ik vind dit jammer dat u dit denkt!!!!


Trouwens ik reageer niet op gensnet maar ik geef hier aan wat er misgaat aan Bart die me tot nu goed geholpen  heeft. Zo kan hij ook de status volgen. Tevens vind.ik het ongepast dat je me nu beschuldigd van iets.


Hallo @Wzawzdb48 ik beschuldig niemand en mijn oprechte excuses als je inderdaad die ander niet bent.

In de praktijk komt het helaas voor dat mensen die een gemeende waarschuwing krijgen van het moderatieteam met de dreiging van een ban gauw een nieuw profiel aanmaken, vandaar mijn idee daarover en het is ook goed dat de moderator die ander aangeeft in zijn/haar eigen topic verder te reageren.

Nogmaals, excuses.


Excuses zeker aanvaard. Ik geef mijn frustratie gewoon aan wat mijn glasvezel aangaat. En het.viel verkeerd dat je dacht dat ik dezelfde was als iemand die ik niet eens kan. Excuses dan meteen voor mijn geïrriteerde antwoord


Goedeavond allemaal,

Het spelletje gaat maar verder en verder. Vorige week gaven ze aan dat morgen glasvezel actief zou worden. En zoals ik  eigenlijk te gek voor woorden al had verwacht , het is weer een week later. Nu zou ik de 19e pas mijn spullen kunnen aansluiten op het glasvezel. Ik ben in mijn leven nog nooit zon onbekwaam zooitje tegengekomen , die je maar aan het lijntje houdt. Telefonisch niet bereikbaar , als je belt steeds een bandje met we zijn gesloten , ja ik heb gebeld tussen 10.00 en 18.00!

Ik wil u alstublieft vragen of er toch misschien iemand mee kan kijken en of iets bijzonders kan zien.

dank u.

fijn weekend


Ja wat een gedoe zeg. Ik kan enkel ook niet duidelijk krijgen wat exact de reden hiervan is. Ik ben dan nog even weer gaan speuren en heb nog weer intern navraag gedaan. Hopelijk kan mijn collega meer inzien. Zodra er reactie is zul je dat van hem of mij horen. 


Dank je wel. Ben benieuwd. Fijne zondag. Gr


Goedemiddag, heb de aannemer aan de lijn gehad ( circet) en die zeggen weer dat ik gebeld word voor een afspraak voor doormelding!!! Gaat dat altijd of moet ik met hun een afspraak maken?