Skip to main content

Hallo allemaal. Ben nieuw hier, dus alvast excuses als deze vraag misschien al is gesteld. Gisteren is glasvezel aangelegd hier, althans een kastje aan de muur. Nu hoorde ik dat het nog niet werkte omdat binnen een paar weken eerst.overal iets.doorgemeten moest gaan worden! Klopt dit en hoeveel tijd kost dit meestal voor er gemeten word?! Verder heb ik vandaag mijn arrisvip5202 binnen gekregen omdat ik vanaf maandag gewoon internet van kpn zou krijgen. Kan ik dit omzetten naar glasvezel, deze aansluiting, heb ik een andere modem nodig? Hoor graag van u/jullie

@Wzawzdb48 . We zitten te wachten op een gereedmelding. Die moet door de aannemer gegeven worden. Wat heeft die aannemer daar over gezegd? 


De aannemer heeft gezegd dat de monteur wel n keer belt voor een afspraak !!


Goedeavond,

Er is me vanmiddag aangegeven dat een storingsmonteur mij zou bellen, iets zou doormeten. Klopt dit dat n monteur mij belt ?! 

En verder als.een monteur alles heeft doorgemeten( neem aan dat het zwarte kastje of iets doorgemeten word, hoe kan het daarna duren voor.glasvezel actief word. Wederom bedankt voor n reactie


Dit ligt allemaal bij de aannemer, @Wzawzdb48 . En ik heb geen inzage in hun agenda.  

Ik doe op dit moment navraag voor je maar ik vrees dat dat het antwoord gaat zijn: “Afwachten. “   

Zodra ik reactie heb, laat ik het jou weten. Hopelijk is er méér nieuws. 


Ik stuur je nog even een privébericht, @Wzawzdb48 


Goede avond , inmiddels 2 weken verder. Afspraken zijn er gemaakt , en tot nu toe nog steeds niet nagekomen. Nu was er afgelopen vrijdag afgesproken dat er vandaag gebeld zou worden door de aannemer , en wederom niet. Het is gewoon echt niet normaal meer , iedereen blijft maar liegen en liegen , in wat voor k.. wereld leven we dat er niet eens iemand zich aan een afspraak kan houden , en er enkel maar gelogen word. Ik heb een bedrijfje , maar doe er echt alles aan om de service hoog te houden voor de klanten , en vooral , als ik een afspraak maak , kom ik ze ook na !!!!!!!

Dit is werkelijk zeer slechte reclame voor kpn !!!

Ik ga radar en de consumentenbond inschakelen.

fijne avond allemaal


Ik ben weer terug van mijn vakantie.

Ik begrijp het volledig. Het is niet netjes hoe het gaat. Heb je verder nog weer contact gehad met het e-mailadres wat mijn collega Erwin_ jou heeft gestuurd? Wat zeggen zij nog verder? Dat de monteur niet is geweest?

 


Hallo Bart,

Goede.vakantie gehad ?

Op het mailadres krijg ik totaal geen reactie !!!!

Hoe is het mogelijk dat ze.zo met klanten omgaan ! Snap dat t druk is, maar met alle respect, als.je ziet of hoort of leest dat het zo tegenzit, dan doe je als bedrijf toch je best om de.klant meteen goed te helpen lijkt me!!!


Ja was leuk. Bedankt. 

Ik ben nog dieper hierin gedoken. Ik heb nog een laatste weg gevonden die ik kan bewandelen. Ik wacht nu op antwoord. Als ik die heb hoor je dat van mij. 


Dank je wel alvast


Update:

Goedemorgen, nadat kpnnetwerk (circet) zonder te overdrijven 10 keer een afspraak had gemaakt voor een monteur en deze nooit zijn nagekomen zonder een berichtje of afmelding stond er gisteren een monteur voor de deur. Er kwam een meting, alles was ok hier in huis. Hij moest naar een wijkkastje want er was ergens n probleem. Hij zou binnen een uur terug komen. Ik zie m bellen vanuit zijn werkbusje, komt opnieuw aan de deur en gaf aan dat er inderdaad schijnbaar ergens een probleem is, en dat ze daar al van op de hoogte waren. Nu word het probleem heel misschien nog deze maand opgelost en anders volgend jaar !!!! Dus helaas nog niks opgeschoten, ja ok het is hier in huis allemaal goed. Maar wederom samen met andere buren weer wachten tot er.ooit weer iets gebeurd. Dus inderdaad nog steeds geen werkend glasvezel. Jammer dat de service van kpnnetwerk waardeloos is.

 


Het is jammer, begrijp ik goed. Alleen is de oorzaak wel een stuk duidelijker. Er moet nog wat in de centrale gebeuren. Kan ook zijn dat ze bijvoorbeeld nog op bepaalde onderdelen wachten die niet voorradig zijn. Ik durf het zo niet te zeggen. Maar als ik die monteur goed begrijp lijkt het einde nu wel in zicht. 


Afwachten maar weer. Ik ben nog niet echt gerustgesteld. Als het ooit gemaakt word het kastje, want ze geven al aan dat ze door heel t land werken en de feestdagen komen eraan, ben ik bang dat het nog lang kan duren. Ook gaven ze aan dat t rood alarm knopje automatisch groen zou worden als het wijkkastje gemaakt zou zijn!. En daarna zou nog een keer een monteur komen voor een kleine meting en daar kan ook nog veel tijd overheen gaan !!!! Tevens heb ik n telnummer gehad wat.ik .oest bellen met een 7 cijferige code. !!! Ilgeen idee waar.dit voor is.

Mvg


Dat nummer met de code is 7 dagen geldig en daarmee kan je contact krijgen met de technische dienst. Wordt gestuurd als er storing is geweest. Blijkt het niet opgelost kun je daar mee bellen. Heeft in jouw geval niet zo veel zin, want ook zij kunnen het proces niet versnellen. Het is zoals je aangeeft wachten tot de wijkcentrale gereed gemeld wordt. 


Update …

Gisteren toch nog maar eens gebeld met Circet , want zoals tientallen keren hielden ze zich weer niet aan een afspraak met mij , namelijk bellen op maandag of dinsdag.

Nu kwam er t verhaal dat er dus buiten een omlasfout zit ,  en dat de planning pas in januari zou zijn , en dat ik in om en nabij week 5 een huisuitnodiging krijg. Dus volgend jaar helaas pas misschien iets positiefs.

 

Ik wil iedereen hele fijne feestdagen toewensen , en een goede jaarwisseling alvast.🎅🏻


Ook hele fijne dagen en een fijn nieuwjaar gewenst. Met snel glasvezel. 

Voor nu zie ik dat je op VDSL zit met een maximum snelheid van 52 Mbit/s. En omdat er glas aankomt kan ik je ook niet meer overzetten op pairbonding. 

Je kan dan het beste jouw snelheid terugzetten in MijnKPN


Hoi ik wil ook geen pairbonding meer. Ik betaal enkel al wel 6 maanden dubbel!!!! Kan ik geen restitutie krijgen hierbij?

Gr


Ik heb een foutje gemaakt. Door de openstaande order naar glasvezel kan je geen wijziging doen. Daar had ik even niet goed aan gedacht daardoor wil ik je het verschil tussen de 100 en 50 Mbit/s vergoeden.  Verschil is 5 euro, die doe ik keer 8 t/m februari 2023 kom ik op 40 euro. Die vind je in mindering op jouw volgende factuur. 


Dank je wel


Graag gedaan. 


Hoera Hoera,

Sinds vandaag 100 procent werkend glasvezel.

Ik wil iedereen bedanken voor de reacties en hulp.

fijne avond allemaal


fijne avond allemaal

Het is nacht inmiddels hoor... 🥱


Zonde dat jij altijd van die domme opmerkingen hebt joh


U mag blij zijn als het werkt voor de kerst.

Nou... zo dom was mijn opmerking op de eerste pagina van dit topic nog niet. Want het werkte inderdaad niet voor de kerst begrijp ik 😉


Aan de hand van je antwoorden laat je eigenlijk wel zien dat je best wel eenzaam moet zijn zo alleen acher je pc.