Skip to main content

KPN wordt voor mij 1 drama

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Het wordt tijd om over te stappen 

 

Admin: meeverplaatst


Ik denk dat het voor mij en mijn bedrijf verstandig is om eens verder te kijken dan KPN, want wij zijn niet tevreden 

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic


Daar moet dan wat aangedaan worden @IndioF want kpn wordt regelmatig uitgeroepen tot de beste provider.  Wat is er aan de hand?

 

Admin: meeverplaatst


Ik denk dat het voor mij en mijn bedrijf verstandig is om eens verder te kijken dan KPN, want wij zijn niet tevreden 

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic

Met hier roepen dat KPN voor u een drama is, zonder te melden wat de  problemen zijn, schiet u weinig op. Hier helpen klanten mede klanten, zonder meer details te vermelden lukt dat zeker niet. 


Beste forum gebruikers,

De reactie die ik gisteren heb geplaatst is inderdaad niet correct, er kwam een stukje emotie bij kijken tijdens het schrijven hiervan (zat immers een film te kijken en ongeveer 10 minuten voor het einde was het einde oefening), terugkijken was geen optie, want vooruit spoelen was niet mogelijk. Mijn excuses hiervoor.

Het probleem is dat ik al wekenlang problemen heb met de tv ontvanger (ondanks vele malen resetten, bekabeling eruit/erin). Met opnemen van een film of serie, stopt de film/serie 30 seconde tot 2 minuten, vervolgens gaat het verder, na 1 minuut stopt het definitief, en moet ik opnieuw "ok" drukken. Soms lukt dit niet, en moet ik de tv ontvanger compleet resetten.


Welk type ontvanger heb je?


 


En is die met een kabel aangesloten op het modem? Zit er een switch tussen?


Hi @IndioF! Inderdaad niet de bedoeling dat TV kijken zo'n frustratie is, dus ik ben hier ook benieuwd naar:

En is die met een kabel aangesloten op het modem? Zit er een switch tussen?

 


Goedenavond,

Ja het modem is met een kabel aangesloten, zonder switch


even de kretologie helder: het gaat om de Arris ontvanger, is die met een directe kabel, dus zonder switch ertussen, aangesloten op de Experia?


Dat klopt helemaal 


Goedenavond,

Ja het modem is met een kabel aangesloten, zonder switch

Doet alleen je TV ‘vreemd’ en blijft het internet normaal functioneren?  Zoja dan kan de kabel tussen de tv-ontvanger en je Experiabox het probleem zijn of de tv-ontvanger zelf. Vraag een mod. om een lijnmeting te doen of laat dit doen door de helpdesk : 0800-0402. Dan wordt het probleem vast helder


zat immers een film te kijken en ongeveer 10 minuten voor het einde was het einde oefening

Wat gebeurde er toen precies? Kreeg u een foutmelding? Of was het beeld zwart? Of iets anders?


Dank jullie voor de reacties, ik zal het eerst proberen met een nieuwe kabel tussen de tv ontvanger experia box.


Ik heb de kabel tussen de box en internet tot twee keer vervangen, maar het probleem is nu nog veel erger, oom als ik de originele kabel weer gebruikt. Dus het probleem is toch echt de tv ontvanger.

Graag reactie van KPN 


Wat voor merk en CAT is die kabel die je hebt gebruikt?

 

Zijn ook goedkoop rotzooi kabels te koop die ook problemen kunnen geven.