Skip to main content

Sinds enige tijd (maanden) hapert mijn TV geregeld. Dan krijg ik even een zwart scherm en dan gaat hij weer door waar hij was gebleven. Ook bij Netflix.

Mijn TV  is via een HMB2260 is met een Experia V8 verbonden via de (gele) netwerkkabel.

Alle software is geupdate. Met speedtest meet ik POing 8, jitter 1, download 40 en upload 38 mbps.

 

Wat is er aan de hand?

Hoi @suurmond1956, welkom terug :blush:
Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je ook kunnen toelichten wat voor TV ontvanger je hebt en hoe deze aangesloten zit op je experiabox? Gebruik je verder nog netwerkapparatuur?


Alles ingevuld. 
tv is een smart tv, redelijk recent. Aangesloten via kpn wifi versterker, alkes bekabeld. 


Bedankt voor je toelichting en gegevens @suurmond1956, vanaf deze kant ziet alles er eigenlijk uitstekend uit.
Heb je dit probleem op beide ontvangers? (zo nee, zou je ze dan eens met elkaar willen omwisselen om te kijken of het probleem meeverhuist?)
Kun je ook eens proberen de TV ontvanger direct op de experiabox aan te sluiten om de verbinding via de wifiversterkers uit te sluiten?