Skip to main content

Hoii, 

 

We zijn bezig met een verbouwing en onze aannemer heeft bij een muur verwijderen ook de kpn kabel doorgeknipt. De buren zitten nu zonder internet, tv en telefoon aansluiting. 

 

Weten jullie welke kabels dit kunnen zijn? onze aannemer denkt dat groen van kpn is. de andere kunnen oude telefoonaansluiting zijn? 

 

Wat moeten we nu doen? Wie kunnen we hiervoor bereiken om dit op te lossen? 

Dankjewel alvast! 

Paulien 

 

Bel de klantenservice 0800-0402. 


Bijzonder. Kabels van KPN lopen normaal gesproken niet door uw huis door zo'n geel buisje naar het huis van de buren. Soms liggen ze in de kruipruimte. Maar dan gewoon los. En soms gaan ze door de meterkast naar de buren. Dan kan ook. Maar dit vind ik er een beetje raar uit zien.


Hallo @Paulien Van Esbroeck ,

Ik zou het probleem bij jouw aannemer neerleggen. Maar er moet zeker zo snel mogelijk gebeld worden met KPN via 0800-0402. (Edit: aangepast)

 

Bijzonder. Kabels van KPN lopen normaal gesproken niet door uw huis door zo'n geel buisje naar het huis van de buren. Soms liggen ze in de kruipruimte. Maar dan gewoon los. En soms gaan ze door de meterkast naar de buren. Dan kan ook. Maar dit vind ik er een beetje raar uit zien.

Hoe dan ook hebben de buren sinds dat doorknippen geen internet meer. 


Als je tenminste vooraf een clickmelding hebt laten doen.

Een clickmelding is volgens mij niet voor werkzaamheden binnen in huis van toepassing.


Wat zijn die andere kabels die ook doorgeknipt zijn?


Als je tenminste vooraf een clickmelding hebt laten doen.

Een clickmelding is volgens mij niet voor werkzaamheden binnen in huis van toepassing.

Ok, daar zit wat in. Ik haal die zin wel weg. 


We hebben geen klic melding gedaan. Bij het bellen zeggen ze dat ze me vandaag hier niet mee kunnen helpen en dat ik morgen moet terug bellen...


We hebben geen klic melding gedaan. Bij het bellen zeggen ze dat ze me vandaag hier niet mee kunnen helpen en dat ik morgen moet terug bellen...

Klopt, morgen vanaf 8.00 kan er gebeld worden met 0800-0402 voor een afspraak met een monteur. 


dan moeten we nog even geduld hebben. Dank jullie wel, voor het meedenken! 


Eigenlijk zouden uw buren zelf moeten bellen. Zij hebben een storing. U niet...


Heeft u eigenlijk al bedacht hoe dit opgelost moet worden? Ik bedoel... die muur is nu weg. Die kabels liepen door een muur die er nu niet meer is. Hoe moeten die kabels nu lopen? 


Heeft u eigenlijk al bedacht hoe dit opgelost moet worden? Ik bedoel... die muur is nu weg. Die kabels liepen door een muur die er nu niet meer is. Hoe moeten die kabels nu lopen? 

Een kabel goot langs de dichtstbijzijnde muur?


Heeft u eigenlijk al bedacht hoe dit opgelost moet worden? Ik bedoel... die muur is nu weg. Die kabels liepen door een muur die er nu niet meer is. Hoe moeten die kabels nu lopen? 

Een kabel goot langs de dichtstbijzijnde muur?

Ja... maar wil @Paulien Van Esbroeck een kabelgoot over de muur binnen in huis?


Heeft u eigenlijk al bedacht hoe dit opgelost moet worden? Ik bedoel... die muur is nu weg. Die kabels liepen door een muur die er nu niet meer is. Hoe moeten die kabels nu lopen? 

Een kabel goot langs de dichtstbijzijnde muur?

Ja... maar wil @Paulien Van Esbroeck een kabelgoot over de muur binnen in huis?

lijkt me niet maar ik benoem een van de mogelijkheden

ben ook benieuwd wat dit gaat kosten voor TS eventueel 

lijkt me niet dat dit gratis gefixt wordt al is deze manier van aanleggen wel bijzonder , cc @Ik_Combineer 


Eigenlijk zouden uw buren zelf moeten bellen. Zij hebben een storing. U niet...

Lekker. Als mijn buren kabels zouden slopen zou ik het niet fijn vinden als za dat zouden zeggen.

Volgens mij is groen trouwens Ziggo. Hebben de buren internet via KPN of Ziggo?


Hoii, 

 

We zijn bezig met een verbouwing en onze aannemer heeft bij een muur verwijderen ook de kpn kabel doorgeknipt. De buren zitten nu zonder internet, tv en telefoon aansluiting. 

 

Weten jullie welke kabels dit kunnen zijn? onze aannemer denkt dat groen van kpn is. de andere kunnen oude telefoonaansluiting zijn? 

 

groen in normaal gesproken Ziggo, weet je/ heb je aan de buren gevraagd wie ze hebben ? 

 

 


Groen is ziggo, kpn is die dubbele kabel linksonder denk ik, maar wel frappant hoe dit is aangelegd. Verder moet ik @Nick83 gelijk geven. U bent niet de klant welke storing heeft, en als u wilt bellen voor een storing moet er een afspraak met een monteur komen bij degene met een storing. Het beste wat u kunt doen is samen met de buren bellen en zorgen dat er een monteursafspraak komt op het moment dat u samen aanwezig bent. Dan kan de monteur bij uw buren kijken en bij u om de twee kabels aan elkaar te knopen.

 

Zelf bellen is dus vrij zinloos, de klantenservice mag niet eens de lijn uitmeten als u zich niet kunt verifiëren als buurman/vrouw. 


Reageer