Skip to main content

Kpn beloofde mij al vaker om terug te bellen. Helaas. Iedere keer moet je er zelf weer achteraan bellen. Door een fout van Kpn sluiten internet en tv thuis af. Dan beloven ze dat het met spoed wordt geregeld. Helaas ben je dan snel een week verder,met kinderen thuis, die niet zonder internet kunnen. Dan vraag je of er spoed op kan worden gezet, blijkt dat dat niet mogelijk was. Ik kreeg ook het idee dat de telefonische medewerker niet echt enig moeite deed om een door Kpn veroorzaakt probleem enigszins op te lossen. Sterker nog, hij zou me terugbellen, maar je raad het al. Niet dus.

Dan vervolgens heb je een "nieuwe" aansluiting, dan moet je je opnieuw aanmelden voor Viaplay. De vorige keer was dat zo geregeld, helaas kregen we nu na F1 van België pas bericht dat Viaplay weer werkt. We hebben extra kosten moeten maken om via de data en een vpn verbinding toch te kijken. Dan bel je de maandag hierna on te zeggen dat je een klacht hebt, krijg je te horen: " ik speel het door aan mijn leidinggevende en u hoort binnen 2 dagen". Helaas....niet dus.

Kpn, jullie service is knap waardeloos.

Jullie zullen echt op korte termijn met een goede oplossing moeten komen.

 

Reden dat ik dit hier schrijf, is dat ik jullie geen mail kan sturen. En bellen... Tja .jullie bellen nooit terug..

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Goedemorgen @GJtH!

Belofte maakt schuld, hè. Op zijn minst niet fraai te noemen, ik snap dan ook dat je onze service dan als waardeloos betiteld.

Het is de bedoeling (en daar doen wij ook ons best voor) om vragen in één keer te beantwoorden. Als er iets uitgezocht moet worden, navraag gedaan moet worden bij een achterliggende afdeling of er wordt een achterliggende afdeling ingeschakeld, dan krijg je daar in de regel altijd een bevestiging van per SMS en/of e-mail.

Ik begrijp dat je nog op een oplossing wacht. Ben je in de tussentijd al teruggebeld of heb je nogmaals contact met ons opgenomen?

Ik lees graag een update. Als je nog steeds wacht, dan help ik je graag verder.
Het is fijn als jij je gegevens invult in jouw Forum profiel en een toelichting geeft op de situatie en de gewenste oplossing.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!