Skip to main content

In feb/maart is bij ons in de straat eindelijk glasvezel aangelegd. En vervolgens zijn bijna alle huizen aangesloten behalve ons huis. Ik heb meerdere keren hier over gebeld en elke keer wordt er gezegd " wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om het aan te sluiten"  vervolgens zitten we nu al in oktober en er is nog geen contact met mij genomen in welke vorm dan ook. En ook vertellen ze mij dat ze al 3x bij mij aan de deur zijn geweest hier voor wat absoluut niet waar is, want mijn vrouw heeft letterlijk tot aan de zomer thuis gewerkt. Ik ben zeer teleurgesteld in kpn . Ik meer dan 15 jaar klant bij hun er ik neem alles van hun af. Ik heb op het moment wel een glasvezel aansluiting van Delta in mijn huis en ik ben er serieus van plan alles op te zeggen en over te stappen naar delta, want ik ben er wel een beetje klaar mee.

Hallo @Abdelmajid wat een luxe, 2 glasvezelaansluitingen.

Dit is het forum van KPN, de provider.

Je moet zijn bij KPN die verantwoordelijk is voor de netwerkstructuur, www.kpnnetwerk.nl op die website kun je via je postcode/huisnummer de status van je aansluiting zien en eventueel met hen contact opnemen.

Zolang je nog geen aansluiting in huis hebt, kan KPN, als provider, nog niets voor je betekenen.

Succes.