Dag ​@ThomasZz dat klinkt niet prettig zoals het gaat. Dit forum is van de provider kpn die het signaal levert maar niets te maken heeft met de aanleg van glasvezel. Vanuit het forum kan er dus niets gedaan worden. Kpnnetwerk is de partij die de aanleg doet. Die dit overigens weer uitbesteden aan aannemers die het dan weer heel erg druk hebben. Het is verstandig om contact te houden met kpnnetwerk.Â
Hoi ​@ThomasZz . Erg jammer dat het allemaal zo onduidelijk verloopt.
Even voor mijn beeld: Hebben jullie daar nu een koperverbinding met diensten van KPN?
Dag Erwin
Wij hebben nu een koper verbinding met KPN. We weten iet hoe we we wel de juiste service kunnen krijgen. Het heeft oms al een aantal dagdelen gekost met wachten na afspraken. Dus we zijn niet blij
Jan
Als de koperverbinding naar behoeven werkt dan kun je het gewoon afwachten, op een gegeven moment zal iemand verzinnen om het kopernetwerk uit te zetten en dat kan alleen als iedereen over ik op glasvezel.
​@ThomasZz : duidelijk. Dan gaat het dus telkens mis de onduidelijke afspraken begrijp ik en ik ga zeer goed begrijpen dat het heel ergerlijk is om voor niks te zitten wachten.Â
De aanleg van glasvezel wordt gedaan door netwerk → https://netwerk.kpn.com/
Ik zou daar navragen wat nou precies de status en bedoeling is. Hopelijk kun je dan een duidelijke afspraak maken, desnoods met de (onder)aannemer.Â