Skip to main content

KPN kwam glasvezel aanleggen in onze wijk. Tijdens het erin slaan van de stoeptegels is onze voordeur-dorpel (natuursteen aan de onderkant vh kozijn) gebroken en een cm naar achteren geschoven. De mat stond bol. Direct de voordeur open gedaan om te kijken wat er was gebeurd. Nu, na 3 weken bellen met KPN, durven ze te beweren dat wij dat zelf gedaan hebben! Hoezo zou ik mijn eigen dorpel kapotslaan, precies op de dag dat KPN in de straat werkt? Nu vragen ze om bewijs dat zij dat gedaan hebben. Hoe kan ik dat bewijzen? Behalve de foto’s van de kapotte dorpel, met op de achtergrond de onderaannemer van KPN die met de straat bezig is? Schandalig dit! 

Hi @MarliesKK, wat een nare situatie is dit zeg :confused:  

De aanleg van glasvezel wordt niet gedaan via KPN de internetprovider waar je nu contact mee hebt, maar via KPN NetwerkNL. Dit is een apart bedrijf binnen KPN, waardoor ik zelf helemaal niets voor je na kan gaan of uit kan zoeken. Ik wil wel heel graag mijn best doen om ‘via-via’ iets voor je in gang te zetten waardoor je toch geholpen gaat worden. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? En zou je die foto hier ook willen plaatsen? 


Hi @MarliesKK, ik heb geen reactie meer van je gezien, heb je inmiddels via een andere weg tóch hulp gekregen? Hoor het graag!