Skip to main content

Op 4 nov is iemand van KPN foto's komen maken van internetaansluiting in huis. Voor evt glasvezelaansluiting, postcode 5212 in Den Bosch. Klopt dit? Heeft zich niet geidentificeerd …

 

Kan iemand van KPN hier reactie op geven? Het is onmogelijk om via telefoon contact te krijgen!

Goedemiddag wat vreemd dat is bij ons nooit gebeurd wij hebben al ruim 3en halfjaar glasvezel. Maar er is nooit een foto gemaakt in ons huis 🤔


Postcode 5212 ligt in het deel van Den Bosch waar KPN Netwerk NL bezig is met de aanleg van glasvezel. Een deel is al aangelegd en aangesloten. Een veel groter deel nog niet.

 

@mgroenenberg Heeft u al een glasvezelaansluiting? 

Of heeft u deze niet en kan het zijn dat dit de voorbereider was van KPN Netwerk NL die in overleg met u komt kijken waar de aansluiting kan komen (mits u toestemming geeft)?

In de brieven die u al heeft ontvangen is namelijk wel aangekondigd dat er iemand namens KPN Netwerk NL langskomt om dit te bespreken.


@Ward_ bedankt voor je uitleg. Wij hebben geen glasvezel maar ook geen brief ontvangen van KPN? Kan ik dit op de een of andere manier verifieren dat op die datum voorbereiders zijn langsgeweest?


@Ward_ bedankt voor je uitleg. Wij hebben geen glasvezel maar ook geen brief ontvangen van KPN? Kan ik dit op de een of andere manier verifieren dat op die datum voorbereiders zijn langsgeweest?

Jazeker. Even contact opnemen met KPN Netwerk NL:

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

(Onderaan de pagina staan de contact mogelijkheden)


@Ward_ Hartelijk bedankt!


Goedemiddag @mgroenenberg en welkom op het KPN Forum! 

Door drukte ben ik er nu pas aan toegekomen om op jouw bericht te reageren: sorry! Ik lees al wel dat @Ward_ jou uitgelegd heeft waar dit te verifiëren is: heel fijn! Is het gelukt om het te checken bij KPN Netwerk NL?  


@Shyrin_ dankjewel. Ik heb 13 nov. via contactformulier mijn vraag gesteld maar nog geen antwoord ontvangen. groetjes, Madelon


Jammer! Lukt het om op werkdagen tussen 08:30 en 18:00 uur met KPN Netwerk NL te chatten of heb je nog wat geduld over? Ik ben benieuwd naar de terugkoppeling die je vanuit hen krijgt; hou je ons op de hoogte?


@Shyrin_ ik heb nog even geduld want om heel eerlijk te zijn werkt die chatbot voor geen meter;) 

 


Is jouw geduld inmiddels beloond, @mgroenenberg?


@Shyrin_ ja dankjewel, ik ben gebeld en het is duidelijk nu. Dankjewel