Skip to main content

Had een chat met een zekere RUBEN over mijn foutieve abonnementsprijs voor TFT en Interactieve TV. Deze zou na overzetten van Telfort naar KPN gelijk moeten zijn aan die ik had bij Telfort.
Deze is bij KPN € 2,50 meer dan bij Telfort. Dit denkt KPN te corrigeren door € 2,50 korting te geven op de Bellen optie (vaste lijn). En dat is niet correct. Als ik de bellen optie stop dan betaal in ineens € 2,50 te veel.

Ruben begreep niet waar ik me druk over maakte want ik betaalde uiteindelijk nu toch hetzelfde. Ik was het daar niet mee eens en dat wilde ik nog eens uitleggen . Alleen werd ik midden in mijn antwoord gestopt omdat Ruben de chat had afgebroken.

 

Lekker makkelijk!!!!!

Gaat KPN zo met haar klanten om??

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

NIET TE GELOVEN !!!!!!!!

Ik heb na het plaatsen van dit item telefonisch contact gezocht. Dat is ook een lekkere optie.

Na  ongeveer 15 minuten kreeg ik een medewerker aan de lijn. Het probleem uitgelegd. Die ging het uitzoeken. Weer 10 minuten wachten. Die begreep het ook niet. Uitgelegd hoe ze het verschil kan zien door twee facturen te vergelijken. En daarna werd het wel begrepen. Althans dat werd gezegd en er zou overleg met iemand anders worden gevoerd. Waarschijnlijk een teamleider. Weer 10 minuten wachten.

Vervolgens kwam ze terug met het aanbod om € 10,00 terug te storten die ik te veel had betaald . Maar ik heb niets te veel betaald. Het bedrag is gewoon verkeerd samengesteld met een korting de ik niet wil.  Weer doorgenomen . Ze gaf aan dat ze het snapte en deed mij vervolgens een aanbod voor een ander abonnement en die zou nog goedkoper zijn ook. Alleen klopt dat volgens mij niet want dan krijg ik langzamer internet en wil ik geen ander abonnement. Ik wil gewoon de correcte prijs.

DAARNA WERD DE VERBINDING VERBROKEN.

 

IK WORD HIER NIET GOED VAN. DIT IS TOCH NIET ZO'N MOEILIJK PROBLEEM.

 

 

 


Welkom op het forum @Fred1954. Ik snap dat je het probleem zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Wat ik heb gevonden is dat in een eerder geval de oplossing hiervoor is gevonden. Ik zou voor jou graag dezelfde aansturing willen doen. Zou je om die reden je profiel in kunnen vullen en hier laten weten op het moment dat je dat gedaan hebt? 


Profiel is ingevuld. Zou heel fijn zijn als je dit zou kunnen oplossen. Ben er al sinds oktober mee bezig.

 


@arjanhs en @TonnyM wachten ook nog op de oplossing voor ditzelfde probleem! @Bram_ 


@arjanhs en @TonnyM wachten ook nog op de oplossing voor ditzelfde probleem! @Bram_ 

@foxathome ook overigens.

Het zou het makkelijkste zijn als het voor alle Telfort klanten centraal opgelost kan worden zoals @Niek_  al schreef in het Topic van @Kuyvje 

Nu moeten alle TFT-ers allemaal individueel een maandenlange strijd aangaan met KPN om ze hun fout weer recht te laten zetten.


@Fred1954 ik heb aansturing voor je gedaan. Als het goed is wordt de korting binnenkort verplaatst naar het vaste product. 


@nick0010 We zien dat je in veel verschillende topics reageert, echter dragen die reacties niet bij in het topic tot een oplossing te komen. Om het forum overzichtelijk te houden hebben we de topics opgeschoond. We hebben eerder contact met je gehad over het naleven van de huisregels. Als je je er niet aan houdt hebben we geen andere keuze dan een nieuwe ban.


@Fred1954 ik heb aansturing voor je gedaan. Als het goed is wordt de korting binnenkort verplaatst naar het vaste product. 

Laatste factuur ontvangen. Is nu prima geregeld.