Skip to main content

Beste medewerker van KPN,

Ik krijg nu opnieuw een verzoek om iets te retourneren dat ik al lang heb gedaan. Ik vind dit heel vervelend want ik heb alles al tijdig teruggestuurd. Dit keer heb ik een brief ontvangen om apparatuur retour te sturen die ik dus al heb teruggestuurd. Gek genoeg zouden de 2x tv kastjes al wel zijn ontvangen maar het KPN modem niet, en dat is vreemd want alles zat in een box!

 

Al meer dan een jaar maak ik gebruik van mijn eigen (Edimax) modem en dus heb ik sinds die tijd geen gebruik gemaakt van de Experia box V10A. Misschien is dat de reden van deze KPN fout?  

 

In de eigen KPN retour-box heb ik alle apparatuur gedaan, incl. adapters, (HDMI) kabels en de 2x televisiekastjes, Alle gevraagde apparatuur is weken geleden al geretourneerd en ik heb daarvan de track and trace code. Wat gaat er hier mis?.

Met vriendelijke groet,

Kees

Ojee @ko3st1, wat raar dat je deze herinnering ontvangen hebt terwijl je alle apparatuur tegelijk terug hebt gestuurd :thinking:

Zou je die track&trace code in het opmerkingsveld van je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik dit even onder de aandacht brengen van onze logistieke afdeling zodat ze uit kunnen zoeken hoe en wat!


Beste Maja,

Ik heb ook gebeld met de klantenservice en ook aldaar mijn ongenoegen geuit. Ze hebben me verzekerd dat het nu is opgelost. Ik hoop dat ik nu verlost ben van verdere beslommeringen met kpn.  Evengoed dank voor het meedenken.

Met vriendelijke groet,

Kees

 


Ah, fijn dat de klantenservice hier al een melding van heeft gemaakt!

Ik had inmiddels zelf ook al contact met onze logistieke afdeling aangezien ik gisteren nóg een bericht binnen heb gekregen van een andere klant die met precies dezelfde situatie te maken heeft, en ik heb jouw gegevens wel naar ze doorgestuurd als voorbeeld :slight_smile: