Ik heb flink wat IP’s, verschillende VM’s maar ook hardware, thuis en merk dat ik de laatste weken / maanden steeds vaker mijn modem moet resetten omdat de internet verbinding wegvalt bij draadloze verbinding. Andere apparaten zoals mijn telefoon of ereader hebben dan ook geen verbinding meer.
Wellicht is het tijd voor een vervangend modem?
Groet,
Onno
Beste antwoord door Sanne van KPN
Hi @OnnodeV! Dat is niet handig, dus goed dat je hier een topic voor aanmaakt.
Alle apparaten verliezen dus verbinding met de wifi. Valt de bekabelde verbinding ook uit? Of blijft die wel stabiel? We hebben ook een aantal stappen voor het oplossen van wifi problemen. Heb je die ook al eens doorlopen?
Zo ja, en mochten die niet geholpen hebben, dan raad ik je aan om een belafspraak in te plannen met ons. Mijn collega belt je dan op een moment dat jou uitkomt en kan de verbinding doormeten. Hopelijk is het dan snel opgelost!
Hi @OnnodeV! Dat is niet handig, dus goed dat je hier een topic voor aanmaakt.
Alle apparaten verliezen dus verbinding met de wifi. Valt de bekabelde verbinding ook uit? Of blijft die wel stabiel? We hebben ook een aantal stappen voor het oplossen van wifi problemen. Heb je die ook al eens doorlopen?
Zo ja, en mochten die niet geholpen hebben, dan raad ik je aan om een belafspraak in te plannen met ons. Mijn collega belt je dan op een moment dat jou uitkomt en kan de verbinding doormeten. Hopelijk is het dan snel opgelost!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.