Op 13 augustus storing gemeld. Lampje op modem blijft knipperen en kan niet verbinden.
storingen gebeld, gereset etc etc. Men wist niet waar het “zat”. Dan toch maar even een Box 12 geleend van zwager, geen oplossing.
Geen actie KPN, stilte ….
Toch maar bellen, “ohhh ja, ik zie een ticket ! Probleem niet opgelost dus ?”
Ehhhh hoe ?? Kabouters ??
Toch maar monteur gestuurd, lang verhaal kort, zware kast uitruimen, kast verplaatst zo dat monteur ruim baan heeft bij het ENIGE aansluitpunt in huis (WCD met meerdere dubbeladers) pruts pruts pruts, en ja hoor SYNC !
Monteur “u heeft de aders verwisselt meneer” dus ik had U eigenlijk een rekening moeten geven, maar dan had ik foto’s van de gewijzigde situatie moeten nemen !
Uhhhhh ….. wahhhh ?? Deze kast is niette tillen en al 3 jaar niet van zijn plaats geweest en U gaat mij vertellen dat ik de DA (dikaders) hebben gewisseld?
Ja…. jammer dat ik geen foto hebt gemaakt….
Wat hij niet wist dat ik ZELF 20 jaar bij PTT later “KPN” gewerkt heeft. Maar dat een monteur het lef heeft dit te zeggen vind ik onvolprezen KNAP, en dan niet eens gas terug nemen en zeggen “GRAPJE”…. Het is gezien mijn leeftijd dat ik geen zin had in een discussie, en vanwege het al bijna een week zonder internet en tv te zitten en al eigenlijk “blij” was vind ik het ronduit schandalig dat je dit volhoud. Mijn conclusie is veel simpeler met 20/25 jaar ervaring als monteur ……
Buiten DA gewisseld (verwisseld), klaar simpel, bijverdienen doe je maar bij AH voor mijn part. En moet ik nog dankjewel zeggen ook ♂️
Maar wel bijna een week zonder