Skip to main content

Wij hebben geen abonnement bij KPN

Wel hebben wij enkele maanden geleden een glasvezelkastje laten zetten. En sindsdien komen er monteurs elke maand langs om het te meten. Dit vinden wij vervelend omdat we vaak het briefje missen en de monteurs komen dan ongelegen, terwijl het huis overhoop is of we misschien net aan het douchen waren of toevallig niet gekleed zijn.

 

Deze keer was het wel eng. We hadden GEEN afspraakmelding gekregen in de brievenbus en er komt een groepje aan die aangeeft dat er een verzwakking is in het KPN kastje en dat ze naar binnen moeten om het glasvezelkastje te meten. Is dit normaal of moeten we ons zorgen maken dat deze mensen niet van KPN zijn? Ze wisten degelijk wel dat er dus een nieuwe kastje in ons huis stond en gaven aan dat doordat het om een verzwakking ging dat er geen afspraak nodig was.

 

Ik vind het niet fijn dat de monteurs gewoon langs kunnen komen zonder afspraken. Het gaat om stad Gouda. Is dit bij anderen ook misschien gebeurd?


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Geen abonnement, dan zou ik ze niet meer binnen laten, ze hoeven alleen die dummy te plaatsen en klaar.


Geen abonnement, dan zou ik ze niet meer binnen laten, ze hoeven alleen die dummy te plaatsen en klaar.

Hallo @Doornekamp33 , maar de verbinding naar de wijkkast c.q. centrale moet wel werken,er maggeen demping in voor komen.

In mijn straat ook aan de orde,  een van de buren, klant bij Ziggo, demping op de lijn, net als bij mij, moet ook bij hen opgelost worden, anders kan er (in de toekomst) geen glasvezel besteld worden.


Jammer dan, moeten ze het de tweede keer maar goed doen, prutsen kan ik zelf ook, maar elke keer volk over de vloer voor iets wat je nog (en misschien nooit) niet nodig hebt en dan zomaar binnen willen vallen kunnen bij mij de boom in.

KPN wil die Pon aanleggen, blijft rommellen daarmee, ook TM kamt met problemen, maar ach waarom zou je hetgeen wat wel goed is doorzetten, je kunt beter een goede kruidenier zijn en goedkoop op de eerste rang willen zitten.


Hallo @Babita De Boer, welkom op het KPN forum. Ik kan me voorstellen dat je dit geen prettige gang van zaken vindt. Nu bestaat KPN uit twee bedrijven: enerzijds heb je KPN de provider, daar heb je nu contact mee, en anderzijds heb je KPN de netwerkbeheerder, oftewel KPN NetwerkNL. Wij gaan alleen over de abonnementen, KPN NetwerkNL gaat over de aanleg van glasvezel. In deze blog van onze zakelijke collega's kan je lezen wat het verschil tussen KPN Provider en KPN NetwerkNL is. Daar ik niet in de systemen van KPN NetwerkNL kan, wil ik je adviseren om zelf contact met KPN NetwerkNL op te nemen. Zij kunnen je ongetwijfeld meer vertellen.


Hallo @Babita De Boer, welkom op het KPN forum. Ik kan me voorstellen dat je dit geen prettige gang van zaken vindt. Nu bestaat KPN uit twee bedrijven: enerzijds heb je KPN de provider, daar heb je nu contact mee, en anderzijds heb je KPN de netwerkbeheerder, oftewel KPN NetwerkNL. Wij gaan alleen over de abonnementen, KPN NetwerkNL gaat over de aanleg van glasvezel. In deze blog van onze zakelijke collega's kan je lezen wat het verschil tussen KPN Provider en KPN NetwerkNL is. Daar ik niet in de systemen van KPN NetwerkNL kan, wil ik je adviseren om zelf contact met KPN NetwerkNL op te nemen. Zij kunnen je ongetwijfeld meer vertellen.


Zal ik doen. Bedankt voor jouw antwoord!!