Skip to main content

Afgelopen vrijdag is er iemand van KPN Netwerk langs geweest welke constateerde dat er reeds een FTU geplaatst was in de meterkast maar heeft hierna geen NTU geplaatst, inmiddels is het modem van KPN binnen maar deze kan ik uiteraard zonder NTU niet aansluiten. Komende dinsdag is de aansluitdatum van mijn abonnement, kan ik er vanuit gaan dat er voor die tijd nog een keer een monteur langs komt van KPN/KPN Netwerk om de NTU te plaatsen? Of had dit door afgelopen vrijdag door de monteur van KPN Netwerk gedaan moeten worden en is hij dit “vergeten”

Als zij het niet doen, doet een monteur van KPN (de provider) het. Maar dan zou je al lang een installatie afspraak moeten hebben staan. Als dit niet het geval is zou ik zsm bellen om die in te plannen. 

 


Vandaag gebeld en er is idd iets fout gegaan in de communicatie tussen KPN Netwerk en KPN, KPN Netwerk had aan KPN moeten doorgeven dat er nog een NT geplaatst diende te worden maar dat is niet gebeurd. Monteur van KPN komt volgende week vrijdag langs om alles in orde te maken.


Vandaag gebeld en er is idd iets fout gegaan in de communicatie tussen KPN Netwerk en KPN, KPN Netwerk had aan KPN moeten doorgeven dat er nog een NT geplaatst diende te worden maar dat is niet gebeurd. Monteur van KPN komt volgende week vrijdag langs om alles in orde te maken.

Ah gelukkig dus het gaat allemaal goedkomen