Skip to main content

Ik heb op 12 juni een abonnement afgesloten met het snelste internet, en tv. het is inmiddels 13 september en kpn heeft nogsteeds mijn glasvezel verbinding niet geregeld. Ik woon in een gebied met glasvezel dus dat hoort geen probleem te zijn. De kabel ligt voor de deur maar moet een paar meter verder naar binnen aan de zijkant van de woning. Ik heb zojuist de belofte gekregen dat het 18 oktober er weer iemand langs komt. Dit is de 3e belofte de laatse 2 kwam er niemand opdagen dus ik weet niet of ik na 4,5 maand wachten wel geholpen ga worden. heeft iemand tips om actie in de taxi te krijgen.

 

Met vriendelijke groet,

Naut 

@Naut U zult toch echt bij KPN Netwerk moeten zijn daarvoor. Via hun website Service en contact | KPN Netwerk kunt u de verschillende contactvormen bekijken.


Hoi @Naut, welkom hier. Ik kan mij goed voorstellen dat je graag wilt weten hoe lang het nog duurt. De aanleg wordt zoals HansaanZet aangeeft door KPN Netwerk gedaan. Hebben zij ook aangegeven dat er 18-10 iemand langskomt? In ieder geval wil ik je aanraden om met hen contact op te nemen.Â