Skip to main content

Vandaag zou er een monteur van KPN netwerk langskomen om mijn glasvezelverbinding het huis in te trekken. Helaas is er niemand gekomen. Het vervelende is dat dit nu al de 2e afspraak is die niet nagkomen wordt, vorige week zou de monteur ook al langskomen, toen is er ook niemand langsgekomen.

Ik heb na de vorige teleurstelling 52 minuten (zonder overdrijven) gewacht aan de telefoon om een medewerker te spreken (088-0063744). Uiteindelijk bleek dat de hele afspraak niet in het systeem stond, en dat dit jaar een nieuwe afspraak er waarschijnlijk niet meer in zat. Na een kleine tirade van mijn kant heeft de medewerker uiteindelijk toch nog een gaatje gevonden voor vandaag, 8 november, maar helaas is het wederom stil gebleven. Ik hang nu wederom aan de lijn (al 34 minuten) en heb nog niemand gesproken, onacceptabel.

Dit is natuurlijk een enorm slechte binnenkomer. Eigenlijk wil ik nu helemaal niet verder gaan met KPN. Is er misschien een servicemedewerker die dit leest, en mij wél wil helpen? 

KPNnetwerk zit niet op het forum van KPN de provider.

Ik zou klachten bij hun neerleggen.Â