Skip to main content

Alle flatbewoners aan de Berglaan in Drachten kregen vorige week de melding dat op woensdag 24 november j.l. de appartementen tussen 9.00 en 17.00 uur aangesloten zouden worden op glasvezel. Het verzoek was dat er iemand thuis moest zijn voor de toegang in de woningen en dat er ruimte gemaakt moest worden voor de plaats van de aansluiting. Vrijwel iedereen heeft hieraan voldaan, maar……..niet de monteurs voor de aansluiting. Niemand kwam opdagen. Er is hiervan geen melding gedaan en ook een dag later kwam er niemand van KPNNetwerk opdagen.

De vraag is nu wanneer de aansluiting nu geregeld gaat worden.

 

Hallo @prepaid tegoed 

KPN Netwerk heeft een eigen website: Service en contact | KPN Netwerk

Hier ben je bij de provider KPN, die speelt hier geen rol in.


Hoi @prepaid tegoed . Dit is inderdaad een kwestie die je het beste kunt voorleggen aan KPNNetwerk.

Ik hoop dat ze dit alsnog netjes voor jullie oplossen. 


Op de aanwijzing van jullie heb mijn vraag gezonden naar KPNNetwerk. Daarop is, erg lomp, totaal niet gereageerd. 


Oef. Dat klinkt niet goed.  Hoe heb je precies contact gezocht met KPNNetwerk?


Ik heb een mail gezonden naar KPNNetwerk via de link die jullie mij hebben gezonden.


Dan zou ik via diezelfde site een klacht indienen, @prepaid tegoed .  Het is toch écht wel de bedoeling dat ze jou netjes van een antwoord voorzien. 


Dank je wel, Erwin. Ik vraag me af of dit enige soelaas biedt, want de vraag is of er dan wél gereageerd wordt. Desalniettemin zal ik een klacht indienen. 


Beste Erwin, ik heb een klacht ingediend. De eerste reacties is: het is op dit moment erg druk. We hopen binnen drie weken te reageren!

M.a.w.: het is echt een zootje bij KPNNetwerk.