Skip to main content

Al een paar jaar ligt er hier in de straat glasvezel en sinds diezelfde tijd steken er bij de ingangen van onze appartementen complexen een paar zielige draadjes uit de grond. KPN Netwerk heeft al sinds het begin van die tijd toestemming van de VvE om eventueel in de gevel te boren mocht dit buitenom moeten worden aangelegd. 

Wanneer ik KPN Netwerk bel krijg ik ongeïnteresseerde mensen aan de telefoon, “moeilijk, moeilijk, onderzoek nodig” (ook al maanden terug, maar dat onderzoek komt er nooit). Ze beloven altijd terug te bellen, maar doen dat werkelijk nooit. De telefoon ophangen midden in een gesprek of na zogenaamd doorverbinden is ook al een stuk of zes keer voorgekomen.

Een klacht indienen bij KPN Netwerk heeft geen zin, die zeggen dat er een “technische obstructie” is vastgesteld, maar niet wat dat dan precies is, en wat er nodig is om het op te lossen (lijkt mij niet zo moeilijk), doe maar een “haalbaarheidsonderzoek”. Toevallig had ik dat ook al ingeschoten, maar werd afgewezen omdat er al “onderzoek loopt”. 

Wordt echt niet goed van dit gedoe, zoveel frustrerende onprofessionaliteit bij elkaar heb ik nog nooit meegemaakt. 

Het is echt een ding voor kpnnetwerk en niet voor kpn de provider waar dit forum van is. Vanwege krapte op de arbeidsmarkt wordt de planning iedere keer omgegooid. Uiterlijk 2027 moet het kopernetwerk vervangen zijn. U komt vanzelf aan de beurt. 


Hoi @Windows95 .  Ik kan er helaas weinig aan toevoegen.  KPNNetwerk doet de fysieke aanleg.  Als dat nog niet klaar is kunnen wij niks. Ik betreur dat de ervaringen daar zo dramatisch zijn. 

@Joep1965   geeft al een hint waarom dingen niet gesmeerd lopen maar dat zou nog geen reden moeten zijn om dit niet samen met jou te bespreken. 

https://kpnnetwerk.nl/

 


Het is echt een ding voor kpnnetwerk en niet voor kpn de provider waar dit forum van is. Vanwege krapte op de arbeidsmarkt wordt de planning iedere keer omgegooid. Uiterlijk 2027 moet het kopernetwerk vervangen zijn. U komt vanzelf aan de beurt. 

 

Onzin. KPN zou in principe ook een onderzoek kunnen starten bij KPNnetwerk in het geval van ernstige wanprestatie, KPN heeft namelijk al een aantal keer dreigbrieven gestuurd dat ze het koper hier gingen afsluiten 😕, ook al is dat tot dusver niet gebeurd.  Het probleem is hier niet "wachten tot ik aan de beurt ben" de inventarisaties zijn immers bijna 3 jaar geleden - er is al een keer of vijf een datum of tijdvak beloofd, maar vervolgens verder gewoon niets laten horen.