Skip to main content

Om iets door te geven aan KPN moet ik een pb sturen. Ik krijg alleen de melding 'KPN is momenteel niet beschikbaar', sinds eergisteren al. Ik heb via FB gevraagd waarom dat is en of het een storing is. Ze hebben geen antwoord daarop, melden alleen dat ik moet bellen. Er is ook al geen chat meer dus vind ik het wel belangrijk. Ik bel namelijk liever niet omdat ik het dan niet kan teruglezen en bij misverstanden of iets dergelijks wil ik dat graag kunnen. Ik heb mijn toestel 2x herstart, messenger verwijderd en weer geïnstalleerd.. heeft KPN misschien die mogelijkheid ook gekiept en dat de FB medewerker dat gewoon niet weet? 🤔

Ik kan wel met anderen via messenger communiceren 

 

 

Admin: afbeelding nog een beetje verder bewerkt i.v.m. privacy

Ze zijn ook bereikbaar via Twitter (DM)

Ik bel namelijk liever niet omdat ik het dan niet kan teruglezen en bij misverstanden of iets dergelijks wil ik dat graag kunnen.

Gesprek opnemen, dan kan je het terug luisteren.


Ze zijn ook bereikbaar via Twitter (DM)

Ik bel namelijk liever niet omdat ik het dan niet kan teruglezen en bij misverstanden of iets dergelijks wil ik dat graag kunnen.

Gesprek opnemen, dan kan je het terug luisteren.

Ik heb geen Twitter meer, wil ik ook liever niet meer 🙃


... privacy schender en datagraaier faciesbook ...

Ik denk niet dat Twitter beter met privacy omgaat dan Facebook... 

Terug naar de kern van het probleem:

Om iets door te geven aan KPN moet ik een pb sturen. Ik krijg alleen de melding 'KPN is momenteel niet beschikbaar', sinds eergisteren al. Ik heb via FB gevraagd waarom dat is en of het een storing is.

Ik denk dat ze u gewoon geblokkeerd hebben...

Nee, ze hebben mij niet geblokkeerd, dat kun je gewoon zien 🤦‍♀️. Ze bleven vragen om gegevens, trouwens. Wat ern conclusie zeg. Bovendien kreeg ik een melding dat ze 'inderdaad even niet bereikbaar waren' voor pb. 


Zo'n melding komt niet bij KPN vandaan. Die komt van Facebook. En daar is een reden voor. Een instelling die dat veroorzaakt. En als KPN u niet geblokkeerd zou hebben zoals u beweert, dan kan KPN er niets aan doen.


mmh wel vreemd. ik mag wel nieuw zijn. Maar ik heb wel contact kunnen krijgen via Facebook en zo.

Of zal het zijn omdat ik nieuw ben? 


Zo'n melding komt niet bij KPN vandaan. Die komt van Facebook. En daar is een reden voor. Een instelling die dat veroorzaakt. En als KPN u niet geblokkeerd zou hebben zoals u beweert, dan kan KPN er niets aan doen.

Die melding kreeg ik op Facebook van een medewerker op de KPN site op Facebook. Helaas laten ze geen namen of initialen achter bij hun antwoord (ik doe dat wel). Dus kan ik er niemand persoonlijk op aanspreken.


mmh wel vreemd. ik mag wel nieuw zijn. Maar ik heb wel contact kunnen krijgen via Facebook en zo.

Of zal het zijn omdat ik nieuw ben? 

Zou kunnen. Ze hadden denk ik hard nieuw abonnees nodig. Welkom! 


Via de telefoon word ook regelmatig de verbinding verbroken als medewerkers het even niet meer weten. Daar kun je ook om klagen wat je wilt maar dat haalt niets uit. Het zal via messenger niet anders zijn denk ik.


Via de telefoon word ook regelmatig de verbinding verbroken als medewerkers het even niet meer weten. Daar kun je ook om klagen wat je wilt maar dat haalt niets uit. Het zal via messenger niet anders zijn denk ik.

Ik ken het inderdaad. Gewoon ophangen na een kwartier wachten. Het is te moeilijk.  Dus een reden waarom ik liever niet bel. Nu dit weer met messenger, blijkbaar moet ik ook niet op de Facebook pagina zijn. En dat noemt zich een 'communicatiebedrijf'..  plus in korte tijd €7 bovenop je abonnement 🙃


Hey @Ecaj, we hadden wat issues met Facebook waardoor deze melding kon voorkomen. Is inmiddels weer opgelost, dus het zou nu moeten lukken om weer op die manier contact te leggen.


Verder heb ik de rest van de discussie over privacy verwijderd. Is een prima discussieonderwerp, maar niet voor dit topic. En ook niet op de manier zoals dit nu gestart werd (@Dutchie61), je kunt er wat van vinden, maar het is een eigen keuze welke social media men wil gebruiken voor dit soort zaken. Als je hier echt een discussie over zou willen hebben, start daar dan een eigen topic voor.


Hey @Ecaj, we hadden wat issues met Facebook gisteren waardoor deze melding kon voorkomen. Is inmiddels weer opgelost, dus het zou nu moeten lukken om weer op die manier contact te leggen.

Helaas is het niet opgelost 


Verder heb ik de rest van de discussie over privacy verwijderd. Is een prima discussieonderwerp, maar niet voor dit topic. En ook niet op de manier zoals dit nu gestart werd (@Dutchie61), je kunt er wat van vinden, maar het is een eigen keuze welke social media men wil gebruiken voor dit soort zaken. Als je hier echt een discussie over zou willen hebben, start daar dan een eigen topic voor.

Tja, ik begon niet over twitter. De censuur molen draait overigens weer best.


Om op je vraag terug te komen @Ecaj 
Je kunt ook hier het probleem opgeven dan kijken we ook mee of we je kunnen helpen.
Maar een beller is sneller: 0800 0402 (gratis nummer)

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


Om op je vraag terug te komen @Ecaj 
Je kunt ook hier het probleem opgeven dan kijken we ook mee of we je kunnen helpen.
Maar een beller is sneller: 0800 0402 (gratis nummer)

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

Ben ik vergeten het probleem hier op te geven? Kan ik me niet voorstellen. ik heb uitgelegd waarom bellen niet werkt 🙂


OK, het staat zo doorelkaar heen dus moet je zoeken wat nu het probleem is.
Maar goed je kunt niet bellen, met je vaste telefoon of met je GSM?
Mocht het de vaste telefoon zijn dan zou ik adviseren het modem eens te resetten.
Is het de GSM dan willen we graag het merk en type weten en krijg je ook een foutmelding en zo ja welke?


mmh wel vreemd. ik mag wel nieuw zijn. Maar ik heb wel contact kunnen krijgen via Facebook en zo.

Of zal het zijn omdat ik nieuw ben? 

Zou kunnen. Ze hadden denk ik hard nieuw abonnees nodig. Welkom! 

 

Dat zou zeker kunnen, maar bedankt om mij te verwelkomen 😊.


Hey @Ecaj, we hadden wat issues met Facebook gisteren waardoor deze melding kon voorkomen. Is inmiddels weer opgelost, dus het zou nu moeten lukken om weer op die manier contact te leggen.

Helaas is het niet opgelost 

Is het niet opgelost als in je krijgt nog steeds deze melding, @Ecaj

Of is het niet opgelost in de zin dat het probleem waar je met ons contact over wilt hebben niet is opgelost?

 

In dat eerste geval, ik heb even gecheckt bij de webcare collega's. Zij zien dat een van hen jou gisteren een bericht heeft gestuurd, om iets over half 2 in de middag. Heb je die wel binnengekregen? Of blijf je de foutmelding houden?

 

En in het tweede geval. We kunnen ook via het forum helpen. Ik zie dat je forumprofiel is ingevuld. Dus als je kunt/wilt aangeven waar het probleem om gaat, of waar je hulp bij zou willen, dan kan ik meekijken.