Skip to main content

Wij zitten al sinds begin januari op het noodpakket met 50gb aan wifi en 22 maart krijgen wij pas de aansluiting. Zo langzamerhand begin ik er helemaal gek van te worden, de data gaat snel op en altijd op een fout moment: savonds, op een thuiswerkdag of in het weekend. Vervolgens moet ik altijd meerdere keren bellen met de klantenservice om weer data te krijgen. Dit is inmiddels al weer de 4e keer dat ik zonder internet zit, ditmaal terwijl ik afgelopen donderdag nog (uit voorzorg) opgewaardeerd heb. Volgens mij is er weer wat misgegaan en zit ik nu weer zonder de hele avond, vorig weekend zat ik zaterdag en zondag zonder. Zijn hier geen betere oplossingen voor? Kan dit niet automatisch ?Waarom is er bij de klantenservice altijd verschillende mate van kennis hierover? Elke keer als ik ophang zou het geregeld moeten zijn maar telkens moet ik weer bellen. 

@TomvdE Dat is natuurlijk een bijzonder vervelende situatie Tom. Ik vrees dat er geen alternatieve opwaardeermethode is. Ik kan ook een verzoek indienden maar dan kan daar een werkdag overheen gaan. Bellen is in mijn ervaring dan toch de kortste klap. Het spijt mij dan oprecht dat je ervaringen tot nu toe niet altijd even goed zijn geweest. Mocht je willen dat ik een verzoek indien, zou je dan jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje kunnen geven als dat gedaan is?


Ik heb mn profiel geüpdatet 


Bedankt voor je reactie, profiel heb ik ingevuld @Remco_ 


@Remco_  kan je mij het laten weten als je de data hebt opgewaardeerd?


@TomvdE Ik kan zelf de bundel niet ophogen maar ik heb een verzoek ingediend bij mijn collega's van het backoffice. De data zou binnen een werkdag actief moeten zijn!