Skip to main content

Is het mogelijk met hetzelfde abbonement op twee locaties binnen dezelfde gemeente te hebben?

Is het mogelijk met hetzelfde abbonement t.v

Op twee verschillende locaties binnen dezelfde gemeente te hebben


Als u een tv abbonement hebt, is dit gebonden aan een specifiek adres. U kunt wel Digitenne aanvragen en dat kastje kunt u ook ergens anders gebruiken. 


Wat is het goedkoopst


Omdat u op een 2e adres tv wilt kijken (opnemen en terugkijken kan niet met Digitenne) kunt u via mijnKPN een extra Digitenne ontvanger aanvragen. Dat kost (dacht ik ) 5 euro extra per maand.

U betaald voor alle afgenomen diensten op een specifiek adres en de Digitenne ontvanger kunt u ook elders gebruiken. Let op, alles blijft in bruikleen van KPN.

 

Wilt u op een ander adres tv ontvangen maar ook echt een los abbonement, dan kunt u ook los Digitenne aanvragen.

 

https://digitenne.kpn.com/?gclid=Cj0KCQiAys2MBhDOARIsAFf1D1cxPYnIxISw2PSJOftADMvF0Mvo8M4hrC-cN2z8tBE8NgsNNe3mqHMaAt4pEALw_wcB

 

Volgens mij ben ik zo compleet met mijn verhaal. Een medewerker van KPN kan dit bevestigen.


Je zult sowieso op beide adressen een internet abonnement af moeten sluiten. Dus 2 maal € 42,50. Voor 50 mbit.

Vervolgens kun je op 1 adres interactieve tv afsluiten. Krijg je 1 ontvanger, zonder opnemen, voor 10 euro.

Op het andere adres kun je dan kijken met de tv app op de mobiel. En dat casten naar de tv. Zonder meerkosten.

De kwaliteit van de app is minder dan digitenne. Maar het kost niets extra, en je kunt tot 7 dagen de meeste programma's terug kijken.


Je kunt op hetzelfde abonnement (itv abonnementsnummer) met de app of website (tv.kpn.com) overal waar internet is tv kijken. En met Chromecast op een televisietoestel.


Dank voor de berichten