Skip to main content

Wifi valt erg tegen.

Andere aanbieders geven bij nieuw abo wifi versterkers.

Kpn moet ik ze erbij kopen.

Zijn er andere mogelijkheden?

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Heeft u nooit een aanbieding gekregen als nieuwe klant? Korting of iets dergelijks?

 

Doe de wifi check en kijk of u in aanmerking komt voor gratis wifi versterkers (iets anders dan super wifi).


Nee,niks geen aanbieding.

En de wifi check werkt ook niet.

Dus na 3 jaar alles van kpn te hebben lijkt het binnenkort een andere aanbieder te worden.

En geven ook garantie op wifi.


Hallo @Barchen1977, welkom op ons forum!

Wat ontzettend jammer om te lezen dat je overweegt om jouw abonnement bij KPN op te zeggen, omdat jouw wifi te wensen over laat. Ik raad je aan om onze Wifi Manager eens te proberen. Dit is dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer. Haal je na de tweede keer nog steeds onder de 20 mbit/s, dan krijg je van ons gratis Experia Wifi of een gratis wifi monteur aangeboden. Daarnaast kan ik je aanraden ons wifi topic door te nemen, hier staan namelijk nog meer tips staan om problemen met wifi op te lossen.


Die 20mb haal ik wel.

Maar buite heb ik geen signaal.

Schuurtje naast huis,waar ik mn hobby heb helemaal geen signaal.


Trek daar een kabel naar toe en zet een accespoint neer. Je gaat natuurlijk nooit een signaal krijgen als dat door meerdere muren heen moet.


Dus na 3 jaar alles van kpn te hebben ...

3 jaar geleden een nieuw abonnement afgesloten? Dan heeft u toen vast wel een welkomstkorting ontvangen. Dat kan haast niet anders.