Skip to main content

In tegenstelling tot wat veel gebruikers denken is de offline selfcaretool nog steeds te downloaden:

mac

windows

Sommige mensen willen die nog steeds gebruiken.

Vraag me echter niet waarom.

 

*Admin edit: Linkjes aangepast en doorverwezen naar de online tools om verwarring bij andere meelezers te voorkomen. De oude offline tools zullen niet overal goed werken met de nieuwe hardware. 

Het heeft geen enkele zin die selfcaretool te installeren immers werkt die niet met al die nieuwe functionaliteit op de Experia/KPN Boxen en andere apparatuur van KPN.


Het werkt wel nog altijd goed voor her omzetten van de kanalen voor een betere wifi ontvangst. 


Het werkt wel nog altijd goed voor her omzetten van de kanalen voor een betere wifi ontvangst. 

Toch moet je die sterk verouderde selfcaretool niet meer willen gebruiken, ook niet om het wifi kanaal in te stellen.

Ik vraag me ook af of je met die selfcaretool ook het kanaal van de 5GHz wifi kunt instellen en of de Experia WiFi's en "super"WiFi's hierbij wel meegenomen worden.

 

Mijn advies: Niet gebruiken.


Hi, 

Het werkt wel nog altijd goed voor her omzetten van de kanalen voor een betere wifi ontvangst. 

Toch moet je die sterk verouderde selfcaretool niet meer willen gebruiken, ook niet om het wifi kanaal in te stellen.

Ik vraag me ook af of je met die selfcaretool ook het kanaal van de 5GHz wifi kunt instellen en of de Experia WiFi's en "super"WiFi's hierbij wel meegenomen worden.

 

Mijn advies: Niet gebruiken.

Dit is ook ons advies. Ik heb de linkjes ook aangepast om verwarring voor andere klanten en meelezers te voorkomen.