Skip to main content

KPN verbreekt verkeerde verbinding - sluit glasvezel af, ipv van de koperkabel van KPN Een. Dat gebeurt midden in de nacht, zodat alles wat verbonden in met de buitenwereld afgesloten is zonder dat je erg in hebt.. Bellen met KPN op maandag, bellen met KPN op dinsdag - wordt de verbinding verbroken…

Het blijkt dat KPN niet in staat is zijn eigen fouten binnen een korte tijd te herstellen. De klant heeft het nakijken. Kan nergens terecht, krijgt geen antwoord, hoort niets meer, en het gesprek wordt afgebroken. 

Inmiddels zitten wij nu in dag drie zonder glasvezelverbinding en zitten te klooien met hotspots op de i{Phone waar de GB's doorheen gieren. 

heeft er iemand in dit forum een goede suggestie hoe we KPN kunnen bewegen onze glasvezelverbinding te herstellen?

 

Hoi @CeesSteijger 
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, vul dan even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Je kunt ook nog eens proberen te bellen 0800 0402 
Of chatten via de LiveChat functie


Hoi @CeesSteijger, een afgesloten verbinding klinkt niet goed natuurlijk! De snelste manier om hierover in contact te komen heeft huistijger al genoemd, daar sluit ik me bij aan. Op je profiel zie ik nog geen gegevens staan, daardoor kunnen we nog niet met je meekijken.

 

Je hebt het ook over KPN Een, is dat het abonnement wat nu is afgesloten? Als dat het geval is kan je beter contact opnemen met 0800-0403. KPN Een is namelijk een zakelijk pakket, en je bent nu op het forum voor consumenten. We hebben ook een forum voor zakelijke pakketten, het nummer 0800-0403 is ook van de zakelijke klantenservice, vandaar dat ik die noemde.


Ach weet je, 0800 0403 is door mij de afgelopen dagen misschien wel 12 x gebeld… Het punt is dat KPN niets doet om met spoed zijn eigen fout te herstellen. Nu heb ik doorgekregen dat pas op 17 mei er misschien een nieuwe verbinding is, dat betekent dus 15 dagen zonder internet etc.  Alternatief is natuurlijk 5G met compensatie GB's. Dat is ook een gebed zonder eind aan het worden.  Onderwijl is de verbinding die wél afgesloten had moeten worden nog in bedrijf, maar daar zijn alle routerspullen van afgekoppeld en opgestuurd….Dat abonnement loopt ook nog gewoon door op kosten van moi! Allemaal veroorzaakt door één incompetente werknemers die er een bende van heeft gemaakt. En KPN laat z'n klant (sinds 1977) vallen als een baksteen... 


Had u zowel op koper als op glasvezel op hetzelfde adres een abonnement lopen dan? 2 abonnementen op 1 adres?


Ja. Redundancy was nodig voor bedrijf. Nu niet meer want 5G. Dus besloten we de koperverbinding (Met KPN Een MKB) op te zeggen, dus sluit KPN glasvezel af, heft het abonnement op en laat ons nu in de kou staan. Mooi bedrijf hè? Herstellen van de eigen fouten gaat nu ten kosten van de klant. Ten eerste loopt het koper abonnement dus nog gewoon door (extra kosten), ten tweede krijgen we geen extra GB's voor de 5G hotspots (via iPhone) ten derde zijn we ons privé telefoonnummer kwijt, ten vierde moeten we aansluitkosten betalen voor een nieuwe glasvezel abonnement, en ten vijfde zijn we zijn tientallen uren productietijd kwijt wegens vele kontakten met KPN en afgebroken Teamsmeeting omdat zo'n hotspot nu eenmaal minder stabiel is. En we hebben geen TV…

  


Volgens mij kan dat normaal gesproken helemaal niet. Op zowel glasvezel als koper op hetzelfde adres een abonnement afsluiten. Dus ik kan me er wel wat bij voorstellen dat het hier fout gegaan is.

Het modem op de glasvezelaansluiting, wat het nu niet meer doet, is dat een Experiabox? Dan kunt u die 1voudig gewoon op de koperaansluiting aansluiten. Stekker weer in het stopcontact en je hebt weer internet. 

Sowieso snap ik het niet helemaal. U had dit systeem (2 aansluitingen) vanwege redundantie. Nu is er sprake van dat de glasvezelaansluiting eruit ligt. Nu zult u dus aanspraak moeten maken op die redunatie. En dat lukt nu opeens niet? Waarom niet? Als dat niet lukt, waarom had u het dan, die 2 aansluitingen ?


Ik heb aan de hand van de gegevens in jouw forumprofiel jouw abonnement erbij gepakt en zie dat het consumenten abonnement inderdaad is opgeheven wegens een opzegging. Je hebt op 2 april van ons een bevestiging van deze opzegging ontvangen. Wij sturen bij elke wijziging een bevestiging, zodat jij kan controleren of de wijziging correct is of niet. Indien de wijziging niet correct is, vragen we je contact met ons op te nemen zodat we dit recht kunnen zetten. Omdat je naar aanleiding van deze bevestiging geen contact met ons hebt opgenomen, gaan wij er vanuit dat de wijziging klopt. In dat opzicht is de opheffing volledig terecht; we hebben precies gedaan wat in de bevestiging staat.

Om die reden kan onze speciale afdeling Spoed en Herstel ook niet aangestuurd worden. De enige oplossing die we nu kunnen bieden is een nieuw abonnement afsluiten. Mijn collega's van de telefonische klantenservice kunnen hierbij helpen. Je kunt ons bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

In de tussentijd wil je natuurlijk ook graag internet hebben. Helaas is het niet mogelijk om een databundel van 50 GB toe te kennen, daar het abonnement al is opgeheven. Het systeem staat dit dan niet meer toe. Wat ik wel wil proberen, is om je een 5 GB bundel toe te kennen, zodat je in ieder geval iets hebt. Zal ik kijken of dit lukt?

Je geeft ook aan dat het KPN EEN abonnement nog wel actief is, maar dat je de apparatuur hiervan al terug gestuurd hebt. De apparatuur van jouw glasvezel abonnement heb je nog wel in huis. Je kunt dus proberen om de Experia Box op het ISRA aan te sluiten. Mocht je geen DSL kabel meer hebben, dan kan je via allekabels.nl een RJ11 kabel aanschaffen. Hopelijk kun je dan toch gebruik maken van internet terwijl je wacht op jouw nieuwe aansluiting.


Maakt niet uit dat u het niet begrijpt. We hadden deze situatie slechts een jaartje of 15. Op kantoor hadden we er zelfs drie (verschillende bedrijven op één adres). Oh, ja dat het niet lukt qua redundancy: alles van de koperverbinding is weggehaald, kan niet mee gebruikt worden, verbinding is sowieso met 20mb beperkt in capaciteit: één van de redenen op het op te zeggen (één Teams gesprek is al lastig, laat staan twee. Bovendien werken we nu met 5G, wat min of meer werkt.  

Maar het gaat er niet om wat wij wel of niet hebben of doen etc. Het gaat erom dat KPN een verkeerde verbinding eruit heeft gegooid en dat wij daardoor in ieder geval tot 17 mei de dupe van zijn. Ze vragen doodleuk om aansluitingskosten voor het weer in bedrijfstellen van de glasvezel.        


Ik heb aan de hand van de gegevens in jouw forumprofiel jouw abonnement erbij gepakt en zie dat het consumenten abonnement inderdaad is opgeheven wegens een opzegging. Je hebt op 2 april van ons een bevestiging van deze opzegging ontvangen. Wij sturen bij elke wijziging een bevestiging, zodat jij kan controleren of de wijziging correct is of niet. Indien de wijziging niet correct is, vragen we je contact met ons op te nemen zodat we dit recht kunnen zetten. Omdat je naar aanleiding van deze bevestiging geen contact met ons hebt opgenomen, gaan wij er vanuit dat de wijziging klopt. In dat opzicht is de opheffing volledig terecht; we hebben precies gedaan wat in de bevestiging staat.

Om die reden kan onze speciale afdeling Spoed en Herstel ook niet aangestuurd worden. De enige oplossing die we nu kunnen bieden is een nieuw abonnement afsluiten. Mijn collega's van de telefonische klantenservice kunnen hierbij helpen. Je kunt ons bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

In de tussentijd wil je natuurlijk ook graag internet hebben. Helaas is het niet mogelijk om een databundel van 50 GB toe te kennen, daar het abonnement al is opgeheven. Het systeem staat dit dan niet meer toe. Wat ik wel wil proberen, is om je een 5 GB bundel toe te kennen, zodat je in ieder geval iets hebt. Zal ik kijken of dit lukt?

Je geeft ook aan dat het KPN EEN abonnement nog wel actief is, maar dat je de apparatuur hiervan al terug gestuurd hebt. De apparatuur van jouw glasvezel abonnement heb je nog wel in huis. Je kunt dus proberen om de Experia Box op het ISRA aan te sluiten. Mocht je geen DSL kabel meer hebben, dan kan je via allekabels.nl een RJ11 kabel aanschaffen. Hopelijk kun je dan toch gebruik maken van internet terwijl je wacht op jouw nieuwe aansluiting.

Nee, geen bevestiging ontvangen, spijt mij u te moeten teleurstellen daarin. Ik heb bij XL in Amersfoort mijn handtekening gezet onder het opzeggen van KPN EEN MKB en ben de deur uitgelopen met een NIEUWE V10) en enkele dozen met SUPER Wifi's voor de glasvezel….geholpen door een alleraardigse, maar niet zo snuggere jongeman, die vervolgens opdracht geeft om de glasvezel op te zeggen... Ik ben drie dagen aan het lijntje gehouden door KPN die mij telkens wist te melden dat het crisis- en herstelteam aan gang zal gaan, maar dat dit een paar dagen zal gaan duren. Ik heb vanmorgen zelf al wel bedacht een nieuw abonnement te nemen, dat is inmiddels gebeurd en dat ‘schrik niet!’ op 17 mei zal worden geactiveerd… er wordt overigens doodleuk aamsluitingskosten gerekend….ik heb aangegeven dat er een nieuwe V10 staat en overigens ook een nieuw TV-modem maar dat maakt niet uit: ik krijg alles nieuw...#verspilling Sneller werken is er voor een klant niet bij, en ook niet even nadenken hoe dat nu met dat opgezegde abonnement zit (kosten lopen door). Via die koperkabel werken heeft geen zin, want de maximale capaciteit daarop is 20 Mb, wat in de praktijk via wifi neerkomt op 0.6/1.0 waarmee je net je e-mail kunt binnenhalen, maar niet met vij mensen gelijktijdig kunt werken. Het niet kunnen toekennen van een forse extra databundel om althans iets van coulance te tonen is eigenlijk merkwaardig. We hebben hier 4 KPN GSM-abonnementen en die kunnen niet opgewaardeerd worden wegens een opgezegd glasvezelabonnement. Overigens één persoon heeft een Vodafone abonnement en deze concurrent van KPN had er alle begrip voor dat er wegens een faux pas  van KPN er meer Gb's nodig zijn voor intensiever hotspot  gebruikt: hoppa 50 GB erbij - direct en gratis! Daar kan KPN nog een puntje aan zuigen aan zoveel klantgerichtheid!  Fijne dag verder! 

      


Als ik u was als bedrijf, dan zou ik eens een professional een aanbieding laten doen voor een zakelijke, redundante ICT oplossing met een SLA met vaste response en oplostijden. U hebt daar duidelijk behoefte aan i.p.v. zelf aan de gang te gaan met 5G, een KPN consumentenlijn en een KPN Een oplossing. Dat is geen redundantie want alles dus bij 1 aanbieder. Een kleine fout betekent direct grote problemen zoals u nu ervaart.

Ik ben simpele ZZP’er maar heb juist om die afhankelijkheid Caiway, KPN, tmobile en Vodafone. En glasvezel, 4G en koper. En een UPS. En reserve modems, ook al zijn die van KPN of Caiway, je weet dat er dagen overheen gaan voor vervanging. Dus via, via staan toch reserve apparaten in de kast.

U bent ondernemer, het zijn uw risico’s. Uw frustratie komt m.i. uit het wel aanvoelen dat u het niet goed geregeld hebt. U had een “single point of failure”, dat is de bronfout. Uw fout. Niet de fout van een ander bij KPN. Business continuity is uw vraagstuk, niet die van de aanbieder. Ook KPN Een biedt geen SLA. Besef dat goed.


Als ik u was als bedrijf, dan zou ik eens een professional een aanbieding laten doen voor een zakelijke, redundante ICT oplossing ...

Laat dan die professional ook gelijk een goed bekabeld netwerk aanleggen, zodat de meeste systemen gewoon bekabel aangesloten zijn. En er professionele WiFi punten verspreid door het pand hangen. En de WiFi van de Experiabox niet gebruikt word. Zo dat dit …

Via die koperkabel werken heeft geen zin, want de maximale capaciteit daarop is 20 Mb, wat in de praktijk via wifi neerkomt op 0.6/1.0 waarmee je net je e-mail kunt binnenhalen, maar niet met vij mensen gelijktijdig kunt werken.

... niet meer van toepassing is. Als er 20 mbit binnen komt, dan moet je via WiFi ook makkelijk 20 mbit kunnen halen. Een verbinding via teams vraagt hooguit 3 mbit ofzo. Dus op 20 mbit moeten er makkelijk 3 of 4 mensen teams kunnen gebruiken.


Nee, ICT is prima op orde. Uitstekende wifi. We werken in de cloud, daar heb je alleen een goed werkende PC en een verbinding bij nodig. Het gaat niet om vermeende kwesties met ICT of wat dan ook bij ons, het gaat om de FOUT van KPN die ons heeft AFGESLOTEN.  Daardoor hebben we nu de problemen.  KPN zou er goed aan doen een oplossing te zoeken en niet moeten proberen om hun FOUT op de klant af te schuiven. Zoek een oplossing om hier de boel sneller aangesloten te krijgen en zoek een oplossing voor die databundels! Geen mij een simkaart met ongelimiteerde data. Ik breng 'm wel weer terug als hier de glasvezel weer werkt. Of sluit 'm dan weer af, daar zijn jullie toch goed in?   @Denise_ 


Nee. Het gaat er om dat u als ondernemer uw business continuity niet goed hebt ingericht. Dat is de bronfout. KPN heeft een fout gemaakt. Dat kan altijd gebeuren, als u van hen afhankelijk bent moet u dat weten en dat risico of accepteren of maatregelen treffen. Zoals twee telco’s als leverancier nemen.

Nu hebt u een probleem. KPN niet. Dat is frustrerend maar in uw geval in eerste instantie uw fout.

Uw ICT is NIET prima op orde! U bent afhankelijk van 1 aanbieder en klaarblijkelijk van 1 glasvezel. En dat ervaart u nu maar had u eerder moeten/kunnen weten. Dat heet risicoanalyse en business continuity planning. Niet geheel toevallig precies mijn professie.


Nee hoor, we kunnen gewoon door, zij het op 5G (KPN én Vodafone) het gaat mij nu om wie voor de FOUT van KPN opdraait. KPN duikt en daar kom ik tegen in verweer.  Wij hebben alleen snelle toegang nodig, meer niet. Als we voldoende GB's voor data hebben, hebben we die hele glasvezel niet eens nodig...Dat ik met de keuze voor KPN mijn eigen schuld is, dát ben ik met u eens! Overigens: u doet uw marketing goed ;-)   


@Denise_ wanneer gaat KPN uitvoeren wat zij heeft beloofd te gaan doen?? 


@Denise_ wanneer gaat KPN uitvoeren wat zij heeft beloofd te gaan doen?? 

Hallo? @Denise_  


Fijn om te lezen dat je inmiddels een nieuw abonnement hebt afgesloten. Het is jammer dat je nog even moet wachten op een nieuwe glasvezelaansluiting, maar de oplossing is onderweg. In de tussentijd zou je nog steeds gewoon je koperverbinding kunnen gebruiken, dat is namelijk het meeste stabiele internet. Ik zie ook dat het mijn collega's toch gelukt is om je data bundels toe te kennen:

  • Het nummer eindigend op **134 heeft twee keer de databundel van 100 GB toegekend gekregen, één keer op 1 mei, de andere op 6 mei. Hiervan is zo'n 30 GB verbruikt.
  • Het nummer eindigend op **961 heeft op 3 mei twee keer de databundel 100 GB toegekend gekregen. Hiervan is nog niets verbruikt.
  • Het nummer eindigend op **464 heeft één 100 GB bundel gekregen op 3 mei. Hiervan is zo'n 4 GB verbruikt.
  • Het nummer eindigend op **402 heeft zes keer een 100 GB bundel toegekend gekregen, vermoedelijk door de meerdere pogingen die zijn gedaan om het aan te vragen. Deze bundels zijn tussen 3 en 6 mei aangevraagd. Hiervan is zo'n 2 GB verbruikt.

Zover ik kan zien, heb je dus gewoon databundels gekregen, ondanks eerdere communicatie dat dit niet mogelijk zou zijn. De bundels zijn een week geldig (of totdat je deze hebt verbruikt). Mocht de bundel op zijn of komen te vervallen voordat jouw nieuwe abonnement in gaat, stuur dan gerust opnieuw een berichtje. Dan kan ik altijd kijken of het mij ook lukt om nieuwe data bundels toe te kennen. Hopelijk kun je hiermee voorlopig uit de voeten.


Misschien begrijp ik hem helemaal verkeerd, maar is nu het cm pakket opgeheven en het zm kpn een pakket door blijven lopen? Als dat zo is zou ik na gaan wat voor pakket u had van KPN EEN, hier zit namelijk vaak een SLA aan waardoor er misschien binnen 4 uur een monteur kan komen. (Ook buiten kantooruren)


Fijn om te lezen dat je inmiddels een nieuw abonnement hebt afgesloten. Het is jammer dat je nog even moet wachten op een nieuwe glasvezelaansluiting, maar de oplossing is onderweg. In de tussentijd zou je nog steeds gewoon je koperverbinding kunnen gebruiken, dat is namelijk het meeste stabiele internet. Ik zie ook dat het mijn collega's toch gelukt is om je data bundels toe te kennen:

  • Het nummer eindigend op **134 heeft twee keer de databundel van 100 GB toegekend gekregen, één keer op 1 mei, de andere op 6 mei. Hiervan is zo'n 30 GB verbruikt.
  • Het nummer eindigend op **961 heeft op 3 mei twee keer de databundel 100 GB toegekend gekregen. Hiervan is nog niets verbruikt.
  • Het nummer eindigend op **464 heeft één 100 GB bundel gekregen op 3 mei. Hiervan is zo'n 4 GB verbruikt.
  • Het nummer eindigend op **402 heeft zes keer een 100 GB bundel toegekend gekregen, vermoedelijk door de meerdere pogingen die zijn gedaan om het aan te vragen. Deze bundels zijn tussen 3 en 6 mei aangevraagd. Hiervan is zo'n 2 GB verbruikt.

Zover ik kan zien, heb je dus gewoon databundels gekregen, ondanks eerdere communicatie dat dit niet mogelijk zou zijn. De bundels zijn een week geldig (of totdat je deze hebt verbruikt). Mocht de bundel op zijn of komen te vervallen voordat jouw nieuwe abonnement in gaat, stuur dan gerust opnieuw een berichtje. Dan kan ik altijd kijken of het mij ook lukt om nieuwe data bundels toe te kennen. Hopelijk kun je hiermee voorlopig uit de voeten.

Dank @Denise_  er bereiken ons veel tegenstrijdige berichten over het wel of niet kunnen krijgen van de bundels. Op **402 is vandaag zelfs een onbeperkt abonnement op afgesloten…dit nummer was een simkaartje wat wij nog hadden liggen (hier is nooit een bundel op aangevraagd het nummer kwam vandaag pas uit de ‘la’) maar omdat de de MKB EEN nummers niet konden worden worden opgewaardeerd hebben we dit nummer maar geprobeerd bij KLEIN ZAKELIJK en daar kon het abonnement dus wel worden gewijzigd - die zes x bundels is mij een raadsel. De nummers 961 en 464 zijn volgens mij ook KLEIN ZAKELIJK kaarten, die voor de overgang van MKB EEN gebruikt moesten worden. Want daar begint deze ellende van deze nachtmerrie mee: het opzeggen van MKB EEN… Zoals het er nu naar uitziet zingen we het wel uit met de GB's - hoewel de TEAMS-meetings wel flink inhakken…. Ondanks alle narigheid: @Denise_ hartelijk dank voor de inzet! 

 


Fijn om te lezen dat je inmiddels een nieuw abonnement hebt afgesloten. Het is jammer dat je nog even moet wachten op een nieuwe glasvezelaansluiting, maar de oplossing is onderweg. In de tussentijd zou je nog steeds gewoon je koperverbinding kunnen gebruiken, dat is namelijk het meeste stabiele internet. Ik zie ook dat het mijn collega's toch gelukt is om je data bundels toe te kennen:

  • Het nummer eindigend op **134 heeft twee keer de databundel van 100 GB toegekend gekregen, één keer op 1 mei, de andere op 6 mei. Hiervan is zo'n 30 GB verbruikt.
  • Het nummer eindigend op **961 heeft op 3 mei twee keer de databundel 100 GB toegekend gekregen. Hiervan is nog niets verbruikt.
  • Het nummer eindigend op **464 heeft één 100 GB bundel gekregen op 3 mei. Hiervan is zo'n 4 GB verbruikt.
  • Het nummer eindigend op **402 heeft zes keer een 100 GB bundel toegekend gekregen, vermoedelijk door de meerdere pogingen die zijn gedaan om het aan te vragen. Deze bundels zijn tussen 3 en 6 mei aangevraagd. Hiervan is zo'n 2 GB verbruikt.

Zover ik kan zien, heb je dus gewoon databundels gekregen, ondanks eerdere communicatie dat dit niet mogelijk zou zijn. De bundels zijn een week geldig (of totdat je deze hebt verbruikt). Mocht de bundel op zijn of komen te vervallen voordat jouw nieuwe abonnement in gaat, stuur dan gerust opnieuw een berichtje. Dan kan ik altijd kijken of het mij ook lukt om nieuwe data bundels toe te kennen. Hopelijk kun je hiermee voorlopig uit de voeten.

Houdt het dan nooit op??? Vanmorgen in de mail, van Jörg Kramer
Directeur Klantenservice: “We moeten extra onderzoek doen om de verbinding op uw adres klaar te maken voor gebruik. De e-mail met extra informatie over uw bestelling en definitieve startdatum van uw abonnement ontvangt u daarom iets later.”  Hoezo extra aonderzoek? Wat is er toch aan de hand, bij KPN?  @Denise_ 

 


Wat is er aan de hand? U had 2 verbindingen met 2 abonnementen op 1 adres. Dat is er aan de hand. Dat kan normaal gesproken helemaal niet.

Ik denk dat het andere abonnement ook eerst stopgezet moet worden voordat er een ander abonnement gestart kan worden.


Wat is er aan de hand? U had 2 verbindingen met 2 abonnementen op 1 adres. Dat is er aan de hand. Dat kan normaal gesproken helemaal niet.

Ik denk dat het andere abonnement ook eerst stopgezet moet worden voordat er een ander abonnement gestart kan worden.

Ach welnee, dat hebben we al jaren zo: de een is privé de ander is zakelijk. De één is dsl de ander is glas. Niks aan de hand. Dit kan zelfs KPN handelen. Het probleem is dat KPN met verschillende platforms werkt en met verschillende afdelingen (zakelijk en privé) die twee communiceren rakelings langs elkaar heen. NB: Zakelijk wist mij gisteren te melden dat als zij de opdracht hadden gekregen er maandag al een nieuwe glasvezelverbinding was geweest...andere procedures, andere escalerende aanpak. Zakelijke nummers kunnen niet worden opgewaardeerd, privé wel. De een weet niet wat de ander doet.     


Voor KPN @denise_  Het telefoonnummer **402 dat donderdag is voorzien van een onbeperkte bundel, kan ik niet in MIJNKPN.com toevoegen….klantnummer wordt geweigerd - waarschijnlijk omdat KPN ons heeft afgesloten...Ik zag dat we inmiddels op dit nummer ruim boven de 20GB zitten. Mij is telefonisch (0800-403) gemeld dat er telkens een opwaardering gedaan moet worden als de 5GB is gepasseerd, dat zou dan via MIJNKPN moeten gebeuren (waarschuwingen over het verbruik heb ik niet ontvangen). U begrijpt het probleem. Kunt ú misschien dit nummer aan MIJNKPN toevoegen? Volgens mij is een klein zakelijk nummer. 


@CeesSteijger Ik zie dat je gisteren van ons een sms hebt gekregen met een telefoonnummer en persoonlijke pincode. Hiermee kan je in contact komen met de afdeling Spoed en Herstel. Vermoedelijk gaat het nu toch mis omdat er volgens onze gegevens nog een koperverbinding actief is. De vraag is dan: wat moet er hersteld worden? Mijn collega's willen dit graag zelf met jou bespreken. Ik raad je aan om het nummer in de sms te bellen. Mijn collega's kunnen je meer informatie over het herstellen van jouw verbinding geven.

Je geeft ook aan het nummer **402 niet toe te kunnen voegen aan MijnKPN. Omdat het een Klein Zakelijk abonnement is, kan je deze alleen koppelen aan MijnKPN Zakelijk. Het nummer behoort inderdaad bij een KPN Hussel Unlimited. Dat betekent dat je een daglimiet hebt van 5 GB. Als je op één dag meer dan 5 GB internet nodig hebt, dan kun je na de eerste 5 GB zo vaak als je wilt gratis 1 GB extra data activeren via sms of MijnKPN. Als je wilt activeren met sms, stuur je NL1000 AAN naar 1266. Zet je deze extra bundel niet aan? Dan verlagen we je internetsnelheid. Je betaalt dus nooit extra voor je data.