Skip to main content

Meer mensen last van dat er geen internet is? tussen half 3 en 3 uur vannacht had ik nog internet.

 

Vervolgens de volgende ochtend niet. De klantenservice is dramatisch bereikbaar helaas.

 

Via een bot vragen gesteld en aan KPN in de regio lag het niet. Vervolgens de modem al +-10x van het stroom gehaald en opnieuw opgestart. De reset knop diverse malen gebruikt, maar het lampje op het modem blijft rood en ik blijf zonder internet zitten.

 

iemand van KPN help SVP voor een oplossing, thuis werk gaat erg lastig zo straks als mijn mobiele data opraakt door het maken van een hotspot.

 

gr

 

Clement

In de titel noem je een storing t.a.v. DNS. Waarom denk je dat?

Heb je al gekeken op https://kpn.com/storingen of er op jouw adres sprake is van een storing danwel gepland onderhoud?

Heb je VDSL of glasvezel. Als je glasvezel hebt, maak dan ook de NTU of ONT even stroomloos.


In de titel noem je een storing t.a.v. DNS. Waarom denk je dat?

Heb je al gekeken op https://kpn.com/storingen of er op jouw adres sprake is van een storing danwel gepland onderhoud?

Heb je VDSL of glasvezel. Als je glasvezel hebt, maak dan ook de NTU of ONT even stroomloos.

Beste,

 

Geen glasvezel. Heb inderdaad op stortingen gekeken enige melding die daar staat is dat er in mijn regio onderhoud gaat plaatsvinden op 11-02-21

 

Ohja en DNS dat denk ik omdat de computer dat zegt :)

 

 


Dan hoop ik dat er heel snel iemand van KPN zal reageren om hier naar te kijken.

Vul jouw forum profiel zo veel mogelijk in zodat men direct aan de slag kan.

Ik denk overigens dat je er ook verstandig aan doet om klanten service op 0800-0402 te bellen en aan te geven dat je geen Internet verbinding hebt.


Gebeld. 

 

Er is wel een storing, buiten aan de kabels. 

 

Ik denk iets to much sneeuw =] We wachten af.

 

Gr


Er is inderdaad een storing bij jouw in de buurt. Inmiddels is er een monteur onderweg naar de centrale om de storing te verhelpen. Beide mobiele nummers die op het adres actief zijn, heb ik gratis 100GB aan data gegeven in verband met de storing.


Er is inderdaad een storing bij jouw in de buurt. Inmiddels is er een monteur onderweg naar de centrale om de storing te verhelpen. Beide mobiele nummers die op het adres actief zijn, heb ik gratis 100GB aan data gegeven in verband met de storing.

Hoi Jeroen,

 

We ontvingen het SMSje

 

Bedankt.

 

Gr

 

Clement